Andreas123 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er en pære ferdig montert i de også ja. Men det er ikke H7. Er de helt nye følger det hvertfall med alt. Har lyst på hvite halogen pærer i dem, å det er ingen forum som kan svare meg på hvilke pærer dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg har akkurat bestilt meg pærer her i kveld! http://juiceduptuning.co.uk/shop_viewproduct.asp?ID=39 De er utsolgt, men får igjen om 7-10 dager. Kan si i fra hvordan resultatet ble om du vil! Ellers er det en tråd her. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=540404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4975 Passer disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Tipper det er for xenon når jeg ser på bildegalleriet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 aha, pre lci med ae betyr xenon .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Kjøpte RD Dash v2 jeg, + superwhite halogen pærer (H7,H7,9006). Til en pris av 800kr hjem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Good good! Hvor handlet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 E92lighting, dollaren er jo rett over 5 så blir billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Ja den ekke dum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Mine AE pærer ble sendt i dag/morgen så håper jeg kan montere de neste uke/helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 M2 , får lyktene imorgen men venter til alle pærene er på plass, er jo stress å bytte ellers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Har desverre dåååårlig erfaring fra E92lighting :/ Fikk ALDRI pærene jeg kjøpte, og heller ikke pengene tilbake. Etter masse purring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Makan Martin. Heldigvis bestilte jeg fra englelandet. Og de har andre har fått sine varer, så regner med det samme for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Har desverre dåååårlig erfaring fra E92lighting :/ Fikk ALDRI pærene jeg kjøpte, og heller ikke pengene tilbake. Etter masse purring. Satser på mine komme ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Har desverre dåååårlig erfaring fra E92lighting :/ Fikk ALDRI pærene jeg kjøpte, og heller ikke pengene tilbake. Etter masse purring. Satser på mine komme ! Gjør nok det Bare jeg som har veldig uflaks når det gjelder ting fra statene. Bestilte Lamin-X til frontlyktene til E92'n for 8 uker siden og. De har enda ikke kommet. Etter mailer frem og tilbake, og en sinna telefon over, så sendte de nye på Tirsdagen. Så blir spennende å se om de kommer snart! Trenger bare fremme nå, så har all lys på bilen blitt sotet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå