Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper Lamin-x filmen min kommer i dag, sammen med nye pærer til ringene! :) Da trengs det bare xenon-look til tåkelys 8)

Er du hjemme nå? :) Har du ikke fått den enda? :shock:

Burde jo kommet i går egentlig... da jeg sendte fra vigra før 1600 og du bor på Smøla?... Posten :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat montert de nå! Alle fall prøvd :P Vanskelig og få de bra.. Heller ikke 100% "passform", men det duger nok..! Burde jeg brukt varme kanskje for å få de fine i "buen" over lykta?? Kommer sikkert bilder i tråden ila dagen.. Får se om jeg starter på å bytte pærer i kveld kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat montert de nå! Alle fall prøvd :P Vanskelig og få de bra.. Heller ikke 100% "passform", men det duger nok..! Burde jeg brukt varme kanskje for å få de fine i "buen" over lykta?? Kommer sikkert bilder i tråden ila dagen.. Får se om jeg starter på å bytte pærer i kveld kanskje :)

Hårføner anbefales. Visa kort for å rette ut luftbobler og krøll. Men øvelse gjør mester? Hehe. Blitt pæreskifte ennå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårføner anbefales. Visa kort for å rette ut luftbobler og krøll. Men øvelse gjør mester? Hehe. Blitt pæreskifte ennå? :)

Sikkert et dumt sp.mål, men kan den ta`s av og monteres flere ganger? Ja, fikk det omtrent bra, men er to tre plasser det ikke ble heeelt bra, og den løsner ved kanten..

Nei ikke blitt pæreskifte.. Bodd i E30`n siste døgnet :lol: Får se i morgen om ikke jeg har skallebank og er sengeliggende ;)

Lite bilde her av hvordan E91`n ble:

67u6m7n6pz6881rbrj3g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5010

Dybvik sier disse skal passe i LCI halogen lykter, hmm

?

Passer IKKE! Dette er jo H8 pærer.

Heisann

I følge den informasjonen vi sitter på er det enten gamle type "10w halogen spesial BMW pære", eller 2008 versjon, som bruker H8 pærer.

Hvis du har 2008 modell skal du ha H8 pærene.

Med vennlig hilsen // Best Regards

Karl Richard Dybvik – Daglig Leder (General Manager)

Gahre Næringspark 7 • 4521 Spangereid • Norge • www.dybvik-trading.no

Direkte: (+47) 9777 8000• Fasttelefon: (+47) 38 25 69 90 • Fax : (+47) 47 91 62 58 (mobilfax)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...