Jordfræsar Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ja de har ingen funksjon fant man ut! Bare til pynt, men har du adaptive brukes de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Nei, ser jo pærene der inne, men null lys i de.. Prøvde alle mulige lys-stillinger før jeg parkerte i sta, men uansett var det bare ringene og lysa helt ut i siden som lyste.. Fin bil lie, hvilke lykter har du? Hvor skaffa du? Ytterst er jo kjørelys, innerst er langlys og parklys hvis jeg ikke missforstod spm helt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ja de har ingen funksjon fant man ut! Bare til pynt, men har du adaptive brukes de Har ikke adaptive, men flott at de er der til pynt da Nei, ser jo pærene der inne, men null lys i de.. Prøvde alle mulige lys-stillinger før jeg parkerte i sta, men uansett var det bare ringene og lysa helt ut i siden som lyste.. Fin bil lie, hvilke lykter har du? Hvor skaffa du? Ytterst er jo kjørelys, innerst er langlys og parklys hvis jeg ikke missforstod spm helt ^^ Takk for det Originale lykter, med Lamin-X lyktefilm! Innerst er ikke langlys nei, de er beregnet å lyse om jeg hadde hatt adaptive lys som følger med i sving! Langlys og nærlys er i samme "pæra" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ja de har ingen funksjon fant man ut! Bare til pynt, men har du adaptive brukes de Har ikke adaptive, men flott at de er der til pynt da Nei, ser jo pærene der inne, men null lys i de.. Prøvde alle mulige lys-stillinger før jeg parkerte i sta, men uansett var det bare ringene og lysa helt ut i siden som lyste.. Fin bil lie, hvilke lykter har du? Hvor skaffa du? Ytterst er jo kjørelys, innerst er langlys og parklys hvis jeg ikke missforstod spm helt ^^ Takk for det Originale lykter, med Lamin-X lyktefilm! Innerst er ikke langlys nei, de er beregnet å lyse om jeg hadde hatt adaptive lys som følger med i sving! Langlys og nærlys er i samme "pæra" Ah ok, tenker på å kjøpe AE fra GS serru. I mine orginale er det som jeg nevnte, altså ikke på samme pæra faktisk Edit: Men har auto justerbare lys jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Jørgen; De innerste pærene du ser på original lykter er til Angel Eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hvorfor lyser de ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Godt spørsmål Jeg har sett mine lyser opp, men de lyser ikke fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Har du adaptive da Martin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Nope, men når jeg hadde AE pærene i, så lyste de opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Har du ikke AE pærer i? Skjønner ittno lenger jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Har tatt dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Liker du ikke AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Mer aggressiv utseende uten syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Mister jo ett av detaljene/identiteten til BMW da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Jo, sant Skal isåfall ha LED om jeg setter i igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå