Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, ser jo pærene der inne, men null lys i de.. Prøvde alle mulige lys-stillinger før jeg parkerte i sta, men uansett var det bare ringene og lysa helt ut i siden som lyste..

Fin bil lie, hvilke lykter har du? Hvor skaffa du?

Ytterst er jo kjørelys, innerst er langlys og parklys hvis jeg ikke missforstod spm helt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har ingen funksjon fant man ut! Bare til pynt, men har du adaptive brukes de ;)

Har ikke adaptive, men flott at de er der til pynt da :lol:

Nei, ser jo pærene der inne, men null lys i de.. Prøvde alle mulige lys-stillinger før jeg parkerte i sta, men uansett var det bare ringene og lysa helt ut i siden som lyste..

Ytterst er jo kjørelys, innerst er langlys og parklys hvis jeg ikke missforstod spm helt ^^

Takk for det :) Originale lykter, med Lamin-X lyktefilm!

Innerst er ikke langlys nei, de er beregnet å lyse om jeg hadde hatt adaptive lys som følger med i sving! Langlys og nærlys er i samme "pæra" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har ingen funksjon fant man ut! Bare til pynt, men har du adaptive brukes de ;)

Har ikke adaptive, men flott at de er der til pynt da :lol:

Takk for det :) Originale lykter, med Lamin-X lyktefilm!

Innerst er ikke langlys nei, de er beregnet å lyse om jeg hadde hatt adaptive lys som følger med i sving! Langlys og nærlys er i samme "pæra" :)

Ah ok, tenker på å kjøpe AE fra GS serru.

I mine orginale er det som jeg nevnte, altså ikke på samme pæra faktisk

Edit: Men har auto justerbare lys jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...