Jordfræsar Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 En god time å skifte lykter. Er ikke mange skruer! Finner diy ved søk på google! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Det ble bra jørgen Bestilte lyktene fra gsbildeler i går, meb får vel ikke samme resultat som deg ^^ Takk du Nei, kommer nok ikke til å bli helt d samme.. Men en forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 En god time å skifte lykter. Er ikke mange skruer! Finner diy ved søk på google! Ah, kan du kansje PMe hvis du vet en god link? Sitter å googler, men ikke så flink, finner bare spam edit: fant denne, var genial http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1721 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Var enkelt, fjern begge innerskjermene og så alle skruene til fangeren, oppe under panseret, under, og inne i hjulbuen, vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Ja var veldig rett fram ^^ bytta lykter i går ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Godt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ble bra med lyktene, bare en av pærene i ringene var gått, så må skifte og må nokk av med lyktene for å bytta de i ringene. Merket noe mærkelig i dag, skulle låse opp bilen, men passasjer døren forann åpner seg ikke. Den låser seg helt ok, men låser ikke opp. Noen som har vært borti dette før? Enten motoren eller dårlig kontakt siden den låser, men ikke åpner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Pæra kan du skifte ved å ta ut innerskjermene eller ta av fronten helt. Innerskjerm er vel enklest siden det er bare 1 side. Låsinga er jeg ikke kjent med, men går jo ann å ta av dekselet og se om du finner noe løsning. Kan jo være kontakta inni døra? Ikke vet jeg! Håper det løser seg. Edit: Hvilke lykter har du? Kan hende du må ta ut hele lykta igjen. Har du link til varen hos GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Forskjellen fra min front og en original front Det hjelper seg nå syntes jeg! Så blir det bestilling av coilovers imorgen tenker jeg, samt dekk og lakk sånn at jeg får ordna felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Håh! Du blir knappa fort Martin Hvilket senkesett går du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ble bra med lyktene, bare en av pærene i ringene var gått, så må skifte og må nokk av med lyktene for å bytta de i ringene.Merket noe mærkelig i dag, skulle låse opp bilen, men passasjer døren forann åpner seg ikke. Den låser seg helt ok, men låser ikke opp. Noen som har vært borti dette før? Enten motoren eller dårlig kontakt siden den låser, men ikke åpner? Sjekk sikringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Håh! Du blir knappa fort Martin Hvilket senkesett går du for? Knappa? Går for TA technix høydejusterbart. Flere jwg kjenner har det til sin E36 og E39, og er fornøyde. Så jeg prøver jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Knabba hah... begynner å bli... seint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Henger fortsatt ikke helt med jeg da Hvorfor skulle jeg bli knabba? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Er det ikke lamin-x på lykta dine? Så veldig mørke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå