Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men er ikke noe problem å bytte selv. jeg gjorde det med de forje lyktene jeg prøvde. er bare å ta av frontfanger. å et par skruer på lykta. så er den ute:) jeg hadde aldri gjort det før, å det gikk helt fint:) så det fikser du vett:) morgan skulle sende meg de nye lyktene i dag:) så da skal jeg prøve å få tid til å montere dem i helga:) så kan jeg legge ut et bilde, så du får se hvordan det ble:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok ha det samme som deg om jeg går for et innkjøp av nye lykter. Xenon blir nok for dyrt med installering av automatisk justering etc. Pærene jeg har nå lurer noen med "xenon-looket" :P

Men når Veggene har fått montert sitt og postet prisen vet jeg litt mer hva det ligger på. Redd for at det kan bikke 10.000,-

Tror nok at jeg ønsker bedre HT før lys. Men det skjer nok ikke med det første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Höen Xenonmatch 55W H7. Får de på Scandicshine.no 315,-

Kjøp med W5W pærene i samme slengen for å bytte ut parklyspæra, så den blir i samme farge om du handler. Jeg glemte det, nå er lysa hvite men parklyset bare bajsgult.

Her er et bilder som viser forskjellen.

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost3993905

De er hvite, ikke lyssterke, men duger inntil viare! Tenkte også å ta grøftlysa snart også...

HT = høyttaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der har jeg også sett på. Blir enten det du har, Alpina eller Top Hi-Fi OEM fra BMW.

Har ingen amp og da blir ny sub unødvendig antar jeg. Ønsker i grunn bare mer tyngde i bunn og klarere lyd. Så tar bare HT først så får amp + sub komme i andre rekke.

Vet du om det går fint å ha settet du kjøpte selv om man ikke har amp? Tenker mest på å drive suben som følger med.

Installasjonen var enkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...