Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ja jeg er også nysgjerrig på den totale summen Ingen GS her, men greit å vite hva andre tar for en slik jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 men er ikke noe problem å bytte selv. jeg gjorde det med de forje lyktene jeg prøvde. er bare å ta av frontfanger. å et par skruer på lykta. så er den ute:) jeg hadde aldri gjort det før, å det gikk helt fint:) så det fikser du vett:) morgan skulle sende meg de nye lyktene i dag:) så da skal jeg prøve å få tid til å montere dem i helga:) så kan jeg legge ut et bilde, så du får se hvordan det ble:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 mye tar gs for jobben da? du må poste et bilde da av resultatet:)? pris vet ikke, men kan tenke meg at det blir litt yepp skal poste bilde av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 ja, er sikkert ikke billig:P hehe. blir morro å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Rene julaften det her Sendte forespørsel på pris ved mine 2 kantkjørte felger forresten... håper det ikke koster skjorta! Men hva var prisen på di nye lyktene som morgan sender? Og var det slik at du har valeo lykter selv? Var det xenon eller bi-xenon? Jeg gleder meg til bilda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg har orginal valeo. de jeg får nå er vanelig. uten xenon:( blir så dyrt skal man ha med:( lykta tror jeg kosta rundt 4. du skal ha xenon du ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Skal nok ha det samme som deg om jeg går for et innkjøp av nye lykter. Xenon blir nok for dyrt med installering av automatisk justering etc. Pærene jeg har nå lurer noen med "xenon-looket" Men når Veggene har fått montert sitt og postet prisen vet jeg litt mer hva det ligger på. Redd for at det kan bikke 10.000,- Tror nok at jeg ønsker bedre HT før lys. Men det skjer nok ikke med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 hvordan pærer har du nå?`ht? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Höen Xenonmatch 55W H7. Får de på Scandicshine.no 315,- Kjøp med W5W pærene i samme slengen for å bytte ut parklyspæra, så den blir i samme farge om du handler. Jeg glemte det, nå er lysa hvite men parklyset bare bajsgult. Her er et bilder som viser forskjellen. http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost3993905 De er hvite, ikke lyssterke, men duger inntil viare! Tenkte også å ta grøftlysa snart også... HT = høyttaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 du skrev du ønsker bedre ht? hva er ht? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Høyttaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 hvordan er det å kjøre i mørket med de pærene:)? har du bare de orginale ht nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/ecom/ann ... e=20103060 jeg kjøpte dette frontsette til min:) jeg er fornøyd med det hvertfall. å så har jeg noe billig alpine høytalere i hattehylla.men de skal byttes ut snart;) å så putta jeg en 12 jbl W12GTI baki:) spiller helt greit:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ja det der har jeg også sett på. Blir enten det du har, Alpina eller Top Hi-Fi OEM fra BMW. Har ingen amp og da blir ny sub unødvendig antar jeg. Ønsker i grunn bare mer tyngde i bunn og klarere lyd. Så tar bare HT først så får amp + sub komme i andre rekke. Vet du om det går fint å ha settet du kjøpte selv om man ikke har amp? Tenker mest på å drive suben som følger med. Installasjonen var enkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 ja;) funker det. driver dette bare med spilleren jeg:) var enkelt å instalere:) men tar jo litt tid da. brukte vel en 3-4 timer. men hadde aldri gjort det før så måtte prøve meg frem. er jo bare plug and play:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå