SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Det er lamin-X ja ;D Må ha en til. Blei veldig dårlig satt på, ettersom jeg ville ha de på med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Skjønner... en ting som slå meg! Du liker ikke AE og kjører uten, men bildet på bimmers er med AE på Einn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Haha, har ikke skifta enda Liker AE, men ikke på min egen Kjører en annen stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Bad ass Sofa. Er det originale AE lykter eller DEPO? Ser ut som DEPO skjønneru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Min er dønn original Bare LaminX på hovedlykter og egen sota baklykter (ikke lakkert). Eneste jeg har gjort er gule pærer i tåkelys, og tatt ut H8 pærene til AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Slik å forstå! Jadæbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Jess, da er faktisk LED pærer til tåkelys og angel eyes bestilt. Får se om jeg liker looken med hvite angel eyes Har også fått senket bilen foran! Dårlige bilder desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Tenkt å space ut bak eller? Kler kjærra rimelig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Egentlig ikke tenkt å space enda Skal senke den bak også, og da er det greit å la være å subbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Noen som bruker originale halogen pærer, men med høyere kelvin i sine tåkelys og angeleyes? F.eks. kan man kjøpe Philips halogen pærer med original sokkel men med fargemetning 4000k kontra 2700k som er orignalt. Da er man garantert ingen feilmeldinger da man faktiskt bruker "original" pære bare med et hvitere lys. Lurer på hvordan dette ser ut. Har ikke lykkes å finne noen bilder av biler som har dette. Her er den jeg ser for meg i tåkelys, med original sokkel HB4: Philips HB4 Blue vision 4000k Her er den jeg ser for meg i angel eyes/corona ringer, med original sokkel w5w: Philips W5w Blue vision 4000k Det er viktig for meg at angel eyes og tåkelys har samme farge på lyset, og jeg bør vel ha store sjanser for å oppnå dette med sammde produsent, samme produktserie og samme kelvin. Dessuten håper jegå oppnå en look som vil virke orignalt, men med hvitere lys, uten at det blir tacky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ingen feilmeldinger på halogenpærer etter hva jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ingen feilmeldinger på halogenpærer etter hva jeg vet. Du har nok rett i det, gjelder vel først når man introduserer LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Ja det og xenon ettermontering. Men som regel løses LED med enkel motstand/Canbus saker. Samme kategorien går vel xenon også når jeg tenker meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Bestiller snart xenon til AE og diverse tenker jeg, så da får jeg vel ta med canbus. Hoho. Vandt til å ha feilmeldinger for manglende pære uansett, ettersom jeg ikke har angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Om du vil ha et xenon sett rimelig så si ifra. Fungerer på min E90 uten varsling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå