unified Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Jeg har har bestilt de halogen xenon-look pærene jeg nevnte i forrige innlegg. Får de i morgen eller lørdag(a-post). Skal få montert i løpet av helgen. Slenger ut bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Om du vil ha et xenon sett rimelig så si ifra. Fungerer på min E90 uten varsling. Hvilken sokkel er det? Og kelvin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Det er 6000k og H7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Det hjelper meg pent lite Trenger H8 eller H11. Først gå for H11 til tåkelysene, så H8 til AE tenker jeg Ellers takk fræsarn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ja funker dårlig hehe. Norries Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå