Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann, da har jeg vært på GS å skiftet lys. er litt skuffet fordi det må mest sannsynlig skjedd en komunikasjonsfeil når jeg bestilte lykter, det som er at det ikke ble angel eyes, det ble vanlig xenon lys, men jeg er faktisk ganske fornøyd med resultatet:D så det som ble gjort var at de satt in Xenonsett H7 6000k universal og xenonsett wire "problemløser". 2k for jobben og ca 3k i utstyr så totalt med en Haifinne som jeg bestilte og fikk lakert ble det 5977 kr. har ikkje klart å tatt noen bra bilder ennå, er vanskelig siden lyset er så skarpt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jassågitt, ja det skjønner jeg! Men bra du ble fornøyd med sluttresultatet. Ja vi venter spent på bilder.

Hvordan ser lyktene ut, og er det automatisk justering og fult lovlig? Men gratulerer så mye :D

Senkesettet settes på mandag, fikk det i posten i dag! Virket veldig solid og skikkelig sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de brukte bare opp de samme lyktene som jeg hadde, anntar at det var derfor prisen ble så lav. yep har automatisk justering å det som

skal til for at det blir lovlig:) du har ikkje automatisk justering på lysene ? ser at du har 06 modell ska vel være på din da:S ?

nice med senke sett da :D !! må poste bilde av den når du har senket den så mye som mulig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey:) dumt med angel eyes da:( men,men. sikkert pent med xenon da;) digg å kjøre med hvertfall:) jeg fikk lyktene mine i dag:D:D så skal jeg se om jeg får tid til å montere dem i helga:D

gleder meg til å se om det blir bra:)

å gleder meg til å se hvordan din blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp:) har ikke sett dem enda selv:) fikk dama til å hente de på posten for meg. er i lillehammer på kurs serru. men skal hjem til oslo i morgen, så gleder meg som en unge til å se de;) tror jeg bare må gi faen i alle planene for morgen kveld. å reise å montere de:) skal poste bilde når jeg har fått de på;) håper bare de er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det i tenkte med blått va kanskje at det kunne bli stili i likta med et lite blått lys som lyste men blir

vel kanskje for mye ja. hadde vært kult å sett et bilde for å se hvordan d hadde blitt^^ men ja led pære hadde sikkert ikkje

blitt gale. er vel ikkje en stor sak å skifte de pærene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...