Jordfræsar Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Bilder burde vi kunne klare å finne med blå/hvitt og hvitt/hvitt. Nei er ikke sikker på hvordan det blir selv, så kan jo hende blå blir knallbra Jeg lurer på hvordan man skifter parklyspæra, har ikke funnet en DIY ennå på E90 og pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er Xenon lyktene dine lovlige nå forresten? Her er LED pæra jeg titta på. Error-free og enten 8000K eller 6000K. http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... cts_id=100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 yep lyktene mine er lovling:) men Jordfræsar du sa tidligere at din bil ikke hadde automatisk justering av lys, rart siden vi har samme modell. tror du det er vanskelig å skifte den park lys pæren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 fant et bilde ligner på noe som jeg mener !!! ser faktisk rå stili ut e90 me sånn lys må bare bli bra, kan ikkje si nokka anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Jo jeg har jo sånn automatikk på mine nå når bilen starter. Men har jo manuell justering inni bilen. Antok at jeg ikke hadde automatisk da skjønner du. Men vil det da bli lovlig med H7 settet slik som du har? Siden din er godkjent vil jo min bli det samme hmm... Ja kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 da har jeg endelig fått på de nye lytene mine:) jeg syns de ble veldig bra:) så er veldig fornøyd:) her er noen bilder:) men, veldig mørkt å dårlig kvalitet:( kan ta felere i morgen når det er lyst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Jo jeg har jo sånn automatikk på mine nå når bilen starter. Men har jo manuell justering inni bilen. Antok at jeg ikke hadde automatisk da skjønner du. Men vil det da bli lovlig med H7 settet slik som du har? Siden din er godkjent vil jo min bli det samme hmm... Ja kjør på yepp det vil d kravet er jo automatisk justering å det hard du og jeg så yep det vil bli lovlig;) anbefales å kjøpe xenon, har ikke ord på hvor stor forskjell det er, men anntar at du vet d ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 da har jeg endelig fått på de nye lytene mine:) jeg syns de ble veldig bra:) så er veldig fornøyd:)her er noen bilder:) men, veldig mørkt å dårlig kvalitet:( kan ta felere i morgen når det er lyst:) dæven se der du !! ble ganske stili ja, gratulere med nye lykter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 takk takk:) kan ta noen nye bilder i morgen. altfor mørkt ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 du må legge ut bilder du også da:) om hvordan de ble med xenon:) må nok prøve å bygge om til det jeg også etterhvet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 @Veggene: Skjønner skjønner... men hvordan ble lyset med reflektoren egentlig? "---u---" liksom? "u" er sentrum og "---" er på sidene! Ut fra sentrum blir lyset gradvis svakere, og lyset har et veldig sterkt sentrert lys i midten. Men må si det frister veldig, om det ikke koster skjorta i sjappa her for montering! @bjarne89: Vakkert Likte det der! Brukte du lang tid på hele monteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Nei. Tok en god time Ca;) må kjøpe deg sånne du å å så får vi ettermontere xenon;) da blir det knal vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ikke værre nei Ja jeg ser litt på xenon nå, skal vel ta en god time det også om ikke mindre. Når det gjelder kittet jeg ser på, ender jeg nok med dette: http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4470&catid=656 Tilpasset reflektor og ikke prosjektor lyktene. 990,- er en fin pris når det er "error-free" canbus og slim. De har også for prosjektor lyktene til samme pris. qwt.no er vel gull det? Må bare poste denne fronten, den der likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Rå BMW;) må kjøpe xenon jeg å skal du bare ha det? Ell kjøper du lykter du å;)? Jeg syns du skal det hvertfall;) blir mye finere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Hvor mye var det for bare lyktene da? Du har nå Angel-eyes og prosjektor lys? Valget blir avhengig om jeg i det hele tatt får grønt lys på skifte av radio. Venter fortsatt på et 100% sikkert svar. Også har jeg lyst på nye høyttalere fremfor lykter nå. Men om jeg kan betale rundt 1000,- for xenon og montere selv gjør jeg nok det! Så fremt alt blir lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå