bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Var rundt 4000kr for lyktene tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Hmm... blir nok bare xenon nå! Lyd+xenon blir vakkert til jul. Har du montert xenon før? Og er det trangt for pæreskift i motorrommet? Tenkte da på når du monterte de nye lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Aldri montert det før. Men sikkert ikke vanskelig;) er ganske trangt ja;( hvertfall hvis man har litt store hender;p må nok bestille meg xenon jeg å får se etter jul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Har du ikke vært snill i år? Førstemann må poste bilder hvertfall @veggene: ble lyset noe slikt med halogen-xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Altid snill;p haha funnet ut hvordan høytalere du skal ha Ell;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ja blir nok alpine settet for da kan jeg også installere earthquake subbene når det kommer. Radioen klarer ikke å drive de selv uten en amp. Men fant ut at jeg må skifte ut hele "vinduslista" se bildet under. Har ikke bare det lille dekselet som mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Ja det måtte jeg også bytte ut på min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Det var vel ikke vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Har du ikke vært snill i år? Førstemann må poste bilder hvertfall @veggene: ble lyset noe slikt med halogen-xenon? skal ta bilde så fort jeg få tid, ska vekk neste uke så kanskje d ikkje blir før på fredag. vil si at lyset mitt er mye hvitere enn det der, du får bare vente i spenning:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Nei de er lette å bytte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Her e et par bilda ^^ ska se om i klare å ta et bilde av lyset men e så skarpt at d ikkje blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Synes det så veldig behagelig ut å kjøre på kvelden/natta nå. Skal levere bilen på verkstedet i morgen så jeg skal høre hva de sier om høydejusteringa. I morgen er det endelig bort med flombuksa på bilen Grattis nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 pent:) jordfræsar: skal du senke bilen i morgen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 @bjarne89: Jess Sir Egentlig var planen neste år til våren når 18" var påmontert igjen etc... men siden jeg må skifte ut en del på bilen, som da også krever en 4 hjulskontroll, tok jeg med settet i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå