Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en litt "sliten" del på venstre side av styringa. Kan medføre risting og ujevn styring om den ikke skiftes over tiden. Husker ikke hva den het.

Jeg skal poste bilder vettu, bare ikke bli "blown away" av de sexy 16" standard felgene.

Prøvde forresten å bruke iPhonen og WIMP under kjøring. Streamet fra nettet med 3G´n. Fungerte svært bra!

Eneste negative var at fjernkontrollen til iPoden fungerte ikke med WIMP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er ikke min bil, US lykter ;) Bare tok et bilde med felgene på!

Jeg ville sett på GS salget som kommer til våren. Mine kosta 14000,- med dekk. Det var 50%.

De har vel den generelle 40% på det meste :)

Hvordan vil du ha stilen da? Mine er ganske nøytrale, men vil tro de ikke passer alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... du skal få noen skikkelige bilder til våren når felgene er på og lakken fresh ;) Fargen på bilen er Sparkling Graphite vel å merke. Jeg har faktisk ikke noen per i dag som er gode. Ikke akkurat så veldig pent med flombuksa på bilen :/

Hva med disse felgene? Fargen på bilen er som på min.

attachment.php?attachmentid=917&stc=1&d=1114265983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er settet på og nå ble kjørekomforten mye bedre synes jeg hvertfall! Det ble 35mm bak og bittelitt mer forran. Kanskje 36-37mm?

Fikk bilen tilbake når det var mørkt, så bildene er der etter! Spent på hva Trafikkstasjonen sier på torsdagen, men sjekket høyden med mobilen. Mobilen er 11,5cm høy og går fint under. Snakk om MacGyver løsning.

Antar bilen har en klaring på 12-13cm... Vi får se om den berømte "11cm klossen" de bruker smetter under! Alle papirer i orden og håper alt går fint i første omgang.

Front:

wl919ar2nh6z3w8053jo.jpg

Bak:

888fnq3ogwl9won9y13g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...