bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 fett:) hva må du skifte ut da? må poste bilde i morgen da:) skal senke min til våren jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Er en litt "sliten" del på venstre side av styringa. Kan medføre risting og ujevn styring om den ikke skiftes over tiden. Husker ikke hva den het. Jeg skal poste bilder vettu, bare ikke bli "blown away" av de sexy 16" standard felgene. Prøvde forresten å bruke iPhonen og WIMP under kjøring. Streamet fra nettet med 3G´n. Fungerte svært bra! Eneste negative var at fjernkontrollen til iPoden fungerte ikke med WIMP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 nice:) har 16" selv ass på vinterjula:( hehe gleder meg til å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 har du noe forslag til felg ell:) ??må ha nye til sommern:) tenkte jeg skulle ha 19":) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Hmm... godt spørsmål! Jeg valgte noe som hører med til sjeldenheten på en E90 tror jeg. Originale style 195 felger. Har ikke sett noen andre med de felgene ennå Så mitt råd er å ta noen som kanskje ikke alle har! Mye penger tenker du å bruke på felger? Mine felger; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 pent:) liker fangeren din:) tenkte max 15 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Nei dette er ikke min bil, US lykter Bare tok et bilde med felgene på! Jeg ville sett på GS salget som kommer til våren. Mine kosta 14000,- med dekk. Det var 50%. De har vel den generelle 40% på det meste Hvordan vil du ha stilen da? Mine er ganske nøytrale, men vil tro de ikke passer alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 usikker ass. så mye å velge i. hehe. post et bilde av bilen din da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Hehe... du skal få noen skikkelige bilder til våren når felgene er på og lakken fresh Fargen på bilen er Sparkling Graphite vel å merke. Jeg har faktisk ikke noen per i dag som er gode. Ikke akkurat så veldig pent med flombuksa på bilen :/ Hva med disse felgene? Fargen på bilen er som på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 de likte jeg:) men prisen er sikkert ikke så fiin:(? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 hvor holder du til hen i verden foresten:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Da er settet på og nå ble kjørekomforten mye bedre synes jeg hvertfall! Det ble 35mm bak og bittelitt mer forran. Kanskje 36-37mm? Fikk bilen tilbake når det var mørkt, så bildene er der etter! Spent på hva Trafikkstasjonen sier på torsdagen, men sjekket høyden med mobilen. Mobilen er 11,5cm høy og går fint under. Snakk om MacGyver løsning. Antar bilen har en klaring på 12-13cm... Vi får se om den berømte "11cm klossen" de bruker smetter under! Alle papirer i orden og håper alt går fint i første omgang. Front: Bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 PEEENT:) gjorde seg det:) mye tok de for jobben da:) skulle likt å sett et bilde av hele hvordan den ble:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Ja gjorde det, men vil ikke feire før kontrollen på torsdag! Jeg fikk en pris på litt over 4000,- for montering. 4 hjulskontroll ligger vel på 1-1500,- Jeg måtte ta 4 hjulskontroll uansett pga. servicen så da slo jeg 2 fluer i en smækk. Skal se hva jeg får ordnet i morgen av bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 steike. det var dyrt:P hehe. men sikkert en del jobb å montere. huff gruer meg til jeg skal til med det:p hvor er det du holder til hen i verden da:)? gleder meg til bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå