Daske Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 540 ia selges i deler, bilen er import fra sverige og er kun betalt moms på, det som er kjøpt allerede er panser og gardiner i bakrutene, har komplett skinninteriør full elektrisk og en 4l v8 som går som ei klokke. desverre er reversen på bilen øderlagt men alle andre girene går som bare juling:) Mvh, Robin (bilder kommer etterhvert)
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 *abbonere på tråd* Hvilke deler av bilen er det du skal ha?
Daske Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 jeg skal ikke ha noe igjen forhåpentlig vis... Btw: Foringer er ikke i orden, ganske slitt:)
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hvor i landet står bilen? Jeg har forresten en krute god automat til en M60 om noen skulle ha bruk for det sammen med motoren i denne.
Pedi Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Pris på det som er igjen av bilen? Sedan eller Touring?
Daske Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Sedan, har lite lyst til og selge den hel, men gi meg bud på pm:) Btw: nå mangler gardiner i bak vinduene, kjørekomp. og bakspeilet.
Daske Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Hvor i landet står bilen? Jeg har forresten en krute god automat til en M60 om noen skulle ha bruk for det sammen med motoren i denne. Den Står i Trondheim, Nermere Tiller
Daske Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 mener du krom listene? Bare pøs på med forslag til bildeg jeg kan legge inn, blir mye å ta bilde av alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå