Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Trenger en hel førerstol da den som står i bilen har sett bedre dager. Vanlig mørkegrått stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Ta en titt her, og se om det er noe. I skrivende stund så mener jeg det er kun baksiden av setene som sliter litt her, men dem har jo du selv vil jeg tro. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=160317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 De setene er dessverre ikke like dem jeg har. Men en annen ting, er bilen Diamant- eller vanlig Schwarz? Kunne kanskje tenkt meg speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har ikke peiling på hva fargen heter, men den går vel i mer grått enn svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hadde du hatt mulighet til å ta en titt på dempertårnet ved anledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Nesten sikker på at bilen er omlakkert, så om jeg finner info der, så vet jeg ikke om det stemmer 100% med fargen som er på den, men kan gå ut og ta en titt med en gang jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Meget bra, hvor mye for speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 500 kr. for begge to. Men tror speilglassene bærer preg av alder altså. Om du studerer bildene, og ser i ytterkant av glasset, så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ikke noe problem, tar kontakt med deg når jeg kommer hjem fra turnusfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå