Vegarden Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har en del feil med bimmer som jeg lurer på om noen har tips til.. Bilen er en bmw 320ci e46 2000 mod. Har standar feilen med at passasjer døra ikke vil opp alltid. Er det noe håp eller må man krype til korse og handle inn nytt styringsystem i døren? Lukter svidd gummi hver gang jeg har hatt den opp i litt god fart over tid? Brent clutch? Eller kan det være noe annet? Subframe diaster aw yeah! Har sveist opp området som var så fint og ødelagt men har enda litt hopping ved girskifte? Andre plasser man burde sjekke en ved bakre oppheng? Og kronen på verket!! Glemte mobilen i biln idag så åpnet den igjen hentet mobiln og lukket førerdøren. Låser bilen men merker at låsepinnen ikke går ned og ruten ikke helt opp. Prøver og låse opp igjen men det vil den ikke. Får ikke opp førerdøren Klatre inn i bagasjeromme og prøve innenifra, det går heller ikke. Starter bilen og får opp melding om at døren ikke her helt lukket. (den er det) Har prøvd med reserve nøkklene, ingenting fungerer. Noen tips? Kjenner at jeg har mest løst at bilen bare skal selvanntene slik at man skal få forsikringspengene. Jævli artig med en coupe der ingen av dørene fungerer..............
Lars89 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Oi... Høres nesten ut som min på sitt værste det her... Det kan høres ut som grunnmodul 5 er gåen. Du kan lese om den her: http://www.bmwgm5.com/ Difforing og traversforinger er vel rimelig kjente problemer på disse. Gått langt? Clutch lukter ikke akkurat gummi, men er en mye strammere lukt. Vil først begynne å slure ved høy belastning så ingen umulighet. Kan være et reimhjul e.l som har låst seg? Dekka kan ta i noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå