magne_ Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Nå er bilen solgt! Den er org m-tech 1. Står i m50b25 motor, som er godkjent i vognkort! Det som bør gjøres med bilen er: Nytt utløserlager og jeg ville kostet på den coilovers. Det er noen dempere som justeres med lufttrykk på bilen nå. Dette var nok bra for 10 år siden, men er ikke så veldigt stivt nå lenger.. Men fungerer helt ok Bilen ble eu godkjent 6/10-2010 Km stand speedo: 283.000 usikkert hvor langt motor har gått, men den virker til å være i veldig bra stand. Ingen ulyder og svetter/bruker ikke olje! Er lite rust på bilen! Prisantydning: 63.000,- Bilen står i Sandnes, like utenfor Stavanger PM, ring eller skriv i tråden hvis du er intrisert! Magne Øksnevad Tlf: 91729821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågen89 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 25000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 25000? Det er desverre alt for lite til at jeg vil selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 25000? Det er desverre alt for lite til at jeg vil selge.. Kanskje han siktet til skiltnr Så bra ut,har sendt deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 25000? Det er desverre alt for lite til at jeg vil selge.. Kanskje han siktet til skiltnr Så bra ut,har sendt deg pm! Hehe, satser på det Har svart deg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hvor står bilen? Sandnes, rett utenfor stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Åja. Hvor lenge har du hatt den? Kan du justere høyde eller bare hardhet med demperene? Har de sittet på bilen i 10 år...? Virker slik ut i fra annonsen. Når ble den godkjent ombygget? Hva slags bil var det i utgangspunktet? Hvor er det rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Åja. Hvor lenge har du hatt den? Kan du justere høyde eller bare hardhet med demperene? Har de sittet på bilen i 10 år...? Virker slik ut i fra annonsen. Når ble den godkjent ombygget? Hva slags bil var det i utgangspunktet? Hvor er det rust? Jeg har hatt bilen i nesten 1 år. Tidligere var det en kompis som hadde bilen i over 2 år. Men da han aldri tok sertifikatet, sto bilen nesten urørt denne perioden.. Demperene er hardhetsjeusterbare. Viss lufta slippes ut, så synker de sammen, men da blir også demperne mykere. Når jeg tenker meg om, så er det vel bare bak de kan justeres på denne måten.. Er usikker på når dette ble satt på bilen. Det står vell i vognkortet når den ble godkjent? Har kun del 2 tilgjengelig nå, og der står ikke merknader.. Er ikke sikker på det, men kan finne det ut i morgen!Men modell og type er oppgitt til 325i, så da har det vell vært en 2,5 før ombygging. Det er litt rust nederst på forskjermer, også litt under lakken i fremkant av den ene hjulbuen.. Ellers er det minimalt med rust under bilen.. Jekkepunkt fremme er helt fine f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Og prisen er prutbar, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Og prisen er prutbar, eller? Ja, den er jo forsåvidt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 PM Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Er det kommet noe bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Er det kommet noe bud? Ja, har fått noen bud.. Men ikke alle er like seriøse! Har også fått mangen forskjellige bytteforslag, men er i utgangspunktet ikke interisert i dette.. Jeg setter ned prisen til 70.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå