Endres Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Har en 4dørs E30 323i 84 mod delebil stående som jeg skal vrake snart. Ingen som trenger noen deler? Bare spørr, så skal jeg se hva jeg har. Har også en Getrag 240 kasse ifra en 320i 85. Km 175.000 Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Framskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In Flames Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 bakskjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Legg ut no bilder av bilen, kanskje det er noe jeg har lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kommer bilder ikveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er ikke helt sikker på tilstanden på fram og bak skjermene, men kan skjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Her er noen bilder. Motor har defekt topp Veldig rustet Uten seter og gulvtrekk. Uten diff, h stikkaksling og mellomaksling Uten lykter Begynner å bli plukket av mye her nå, men om noen trenger noe, så skrik ut. Bare kom med bud, alt skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrbendiksen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Grøftlys i stenplate framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profiled Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 hei, hvor er Hemne? og åssen tilstand er bakaksling i? pris på denne evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 1.5 time unna Trondheim;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Grøftlys i stenplate framme? Er desverre ikke grøftlys på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Er intressert i servo pumpe og braket. Og innfestningene bak til skivebrems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå