ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 handlet nylig en helt grei E34 525i med m50 motor.. tenkte jeg skulle ha kun motor, å skrote resten, men har betsemt meg for å bygge bil av denne å. planene for bilen er å lakkere i alpinaweis 3 med blanksvart tak, sorte DE-lykter i front, svart grill, xenon, senk, 4 eksos stusser, sota lykter bak, og noen mørke 19 " ! dette er som sakt en bruksbil, så skal ikke legge så mye penger i den, da jeg har en e36 coupe 325 turbo som sluker penger.. her er bilen fra da jeg akkurat hadde hentet den, her demonterte jeg motorene i begge bilene bilen ble lakkert i går noen bilder fra dette : fått slipet ned og maskert til å lakkere tak og bakluke blanksvart motorrom ble lakkert i alpinaweis 3, som blir hovedfargen på bilen vinterfelgene, disse kjipe 15 " vil matche bilen bedre i alpinaweis 3 bilen fikk stå i lakkboksen over natta, så ble desverre ingen bilder av resultatet.. men skal oppover å ta resten i morgen, så da blir d bilder skal også montere gromeksos i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Nydlig farge, veldig morsomt med slike prosjekt suns jeg Gleder meg til helhetsbilder etter lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 kan bli bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 er veldig spendt selv skal legg opp bilder så fort jeg kommer hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vægskrapå Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Interesangt prosjekt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 som jeg lovet, kommer bilder fra i dag nå bien står til tørk i dette øyeblikk, ville ike gå inn i lakkboksen å risikere støv i lakken, så det blir bilder fra endelig ferdig resultat i morgen. da blir det også montering av motor ++ så kanskje d blir en liten runde iløpet av helgen ferdig lakkert tak og bakluke taket marskinrommet første strøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Så bra ut Christoffer, kor du lakkere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Så bra ut Christoffer, kor du lakkere ? bli bra herre ja svinsås auto, melhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Åjaa Motorn fra bila her du har i e36n elr ;p? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 e36 står uten motor atm. men den ska inn ja ferdig bygd så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Ser bra ut det der Blir morro å se ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Det her bli bra:D håpe det bli montering av motor i morra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 noe frammgang her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå