Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal kjøpe senkesett/coilovers men igrunn null peiling på ka som er bra og dårleg, skulle egentlig gå for B14 bilstein, men syns dette blir litt dyrt å sette på en 520d da det ikkje er noke racerbil ;) Sett litt på V-maxx som senker 20-120mm til 5000kr. Bilen blir brukt til og fra jobb og som "cruise" bil, så skal ikkje brukast på bane og slikt (kanskje litt "morokjøring" iblant). Evt om det er andre senkesett til rimelig pris (helst under 8000) som er brukelig :)

Er igrunn ute etter noke med litt komfort og, men trenger ikkje vere det beste.. og si gjerne ifra om egne erfaringer! :)

takker for alle svar

Skrevet

Jeg hadde V-Maxx coilover på min e46. Settet funka greit, passe stivt. Men etter ca ett år så begynte det å bli litt værre. Det begynte med små klonkelyder som kom når jeg kjørte i dumpler som ble bare værre å værre. Etter 2 år så orka jeg ikke mer av det og kjøpte meg cupkit istedet.

Skrevet

Husk at du mest sannsynlig må ha spacere viss du har litt brede felger/dekk. Jeg gikk nylig på samme blemme og fikk selvfølgelig problemer med dette når jeg skulle godkjenne senkesettet etter EU-kontroll.

Husk iallefall TÜV godkjent sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...