sjaastad Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei Fant ikke noe emne om felger noen plass, må gjerne slette denne evnt. flytte den dit den høyrer heime. Men det eg lurer på er, noen som vet hva de felgene oppe til venstre på bildet heter? Såg de på en 525 her om dagen, og syns det var jævlig tøft, men finner de ikke noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Rondell D58 vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg tipper felgen helt oppe til venstre er en Rondell D58 i 18x10 Scmiedmann selger og mange dekksjapper kan sikkert skaffe. Er et rimelig gammelt design så er gjerne ikke utstilt, men kan skaffes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Kjører med samme felger på min E34 525. 8,5 foran og 10" bak. Helt riktige felger! Rondell D58 heter de ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Råe felger , hadde de på e36n før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå