-Erik- Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Har du alt av papirer på motor driv og bremser etc. ? Toll papirer, moms o.l på donorbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 hei har et m5 4 seter del skinn intriør meget fint. er du intrisert i å bytte med at lite pris mellom legg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Har du alt av papirer på motor driv og bremser etc. ? Toll papirer, moms o.l på donorbil? Nope :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuub Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 har du bilen enda? og hva er høyeste bud nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Kjøper stolene om de er hel-elektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 har du bilen enda? og hva er høyeste bud nå? Har fått bud på 45 000 til nå. Kjøper stolene om de er hel-elektriske. De er hel-elektriske ja, men planlegger å selge bilen hel. Gir beskjed hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Okei, jeg er veldig veldig interessert i de. Kan vell gi deg 4 k , så får du lett 35-40k bare for motoren da, så understell er vell verdt en 10-15k , så tror det lønner seg å selge i deler allså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 35-40k for 3.6l ? er ikke det i overkant optimistisk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Nja, det er kanskje det , men en 25-30 er vell ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Okei, jeg er veldig veldig interessert i de. Kan vell gi deg 4 k , så får du lett 35-40k bare for motoren da, så understell er vell verdt en 10-15k , så tror det lønner seg å selge i deler allså Hmm, skal tenke på det. Om jeg ikke får det jeg vil ha for den, blir det nok delebil kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Høres bra ut. Er det hel elektriske svat skinnstoler du har? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Høres bra ut. Er det hel elektriske svat skinnstoler du har? ;p Tja, de er svarte og i skinn, og jeg kommer ikke på en eneste justering som ikke gjøres elektrisk, så går ut ifra det. Mener at memory-funksjonen er ødelagt på fører-setet, utenom det skal alt være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Jepp , da kan jeg gi deg 4000 for stolene fram og bak, hvis vi finner en billig måte å frakte på. får du ordnet bilder i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Jepp , da kan jeg gi deg 4000 for stolene fram og bak, hvis vi finner en billig måte å frakte på. får du ordnet bilder i dag? Kan ta bilder om ønskelig, men har enda ikke bestemt meg om jeg vil selge den som delebil dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Nei , jeg ser den , men regner med det er du får mest penger for nå mot vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå