Gå til innhold

forslag til turbo på m106 blokk med m102 topp med sm4

Anbefalte innlegg

Skrevet

jupp har hørt akuratt d samme om de boltan æ å...så vi får se..æ ska jo ikje ha 800hk heller så..

min plan er rundt om 500 ....veit ikje kor masse org 325 drivverke hold te så...e vel 450 såm e vel maks på de???

jo jo...hn mein te min effekt så sysn at æ kun gå før en mindre å den spola stiliar opp... men e ennu litt uskker...e jo masse motorvolum på den motorn å så...

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tja si det. Ville nok gått for en 6062 billet jeg tror jeg. Greit å ha litt å gå på når (før eller senere ;) ) vil trimme mer.

Turboen min, 5865 Billet holder til mer enn mitt ønskede effektuttak, men lader relativt tidlig på min "smallblock" 2 liters allikevel.

Så jeg tror ,personlig, at du gjør dumt i å velge for liten turbo også. :)

Skrevet

For rask respons som også kan gi litt hk ville jeg gått for presicion hp 5865 eller 6262 om du skal ha noe å bygge videre på

Sc serien er på vei ut om den ikke er ute allerede. Den nye serien heter HP

Skrevet

ja du sier noe der å....greit å ha en som rekker vist man skulle ha mer senere..... så må tenke litt der faktisk.... greit å få for en litt stor turbo å...har jo mye motorvolum også..å skal nok tru at man vill sekkert ha mer hk med tiden :D

hvilken pris kan du gi på turbo grenrør til m30 motorn ??? :D :D

Skrevet
åaky.....d var jo en passa bra pris :) korsen kvalitet har disse??? mye tilpassing for å få plass til det i e30??

Husker ikke helt hvordan eller hva som måtte til i e30, men minimalt med modifiseringer må til..

Kvaliteten er det ikke noe å si på annet enn tipp topp

Skrevet

åaky:) d høres jo veldi bra ut :) kimmit sport annbefalte enn 6262 turbo...

men lurte litt på denna....

http://ksr.as/product_info.php?cPath=48 ... s_id=1587..

veit ikje helt kor stor diametern e på turboen utvendi så..e ikje plass te så masse... 7500 før turboen..d e jo ikje nåkka upris d akuratt.......

¨så du hadde skreve at 6262 turboen hadde vore bra?? hørte nån som har brukt sån på de motoran før?

Skrevet

ser vist ut for d må bli en 6262 turbo då :D prates litt med hn andre som hadde den e30 med m30 turbo motorn i..hn mente også at 6262 turboen var en fin sak på den motorn :) hvor lang leveringstid har dere på disse grenerørene??

Skrevet
ser vist ut for d må bli en 6262 turbo då :D prates litt med hn andre som hadde den e30 med m30 turbo motorn i..hn mente også at 6262 turboen var en fin sak på den motorn :) hvor lang leveringstid har dere på disse grenerørene??

Lagervare, så kun postens virkedager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...