316 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Jeg har folk som følger med på blocket og mobile.de for meg, så ja, det er aktuelt.
KristianF Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Helt ærlig så vil jeg tro det er det beste alternativet, iallefall om du er villig til å betale greit for et bra eksemplar. Og jeg går utifra at førstevalget ditt er 325i? Da er det iallefall mye lettere å skaffe seg et bra eksemplar om du følger med på markedet både i Sverige og Tyskland.
ehrnst Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25678018 Kan gå god for denne. Turbomotor og utrolig tight å kjøre.
knut_olestad Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Turbo? Er det godkjent? rart det ikke var nevnt i annonsen.
316 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Turbo? Er det godkjent? rart det ikke var nevnt i annonsen. Det er turbo ja, ikke godkjent. Har vært i kontakt med han. Har uansett funnet meg bil, så denne tråden kan sees bort i fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå