Night_Wolf_x Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Noen som vet om coupe bakseter passer i compact? Eller om der er noe annet en compact som passer?
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Noen som vet om coupe bakseter passer i compact? Eller om der er noe annet en compact som passer? Ingen som vet?
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Tror ikke det er noe annet som passer. Altså kun compact i compact?
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Tror nok det. Jeg har forøvrig dette liggende om det kan være noe for deg? viewtopic.php?f=14&t=143041
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Vil helst ha komplett Vader interiør
Night_Wolf_x Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Vil helst ha komplett Vader interiør Bump
in2you Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Kom det Vader til Compact egentlig? Det lureste (tror eg) er å finne en som er villig til å selge kun forstoler i vader for så å trekke om baksetene i samme skinn farge.. Har litt lyst å gjøre det selv en gang i tiden med min compact, men tror kanskje bare eg kjøper meg et sports interiør
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Kom det Vader til Compact egentlig? Det lureste (tror eg) er å finne en som er villig til å selge kun forstoler i vader for så å trekke om baksetene i samme skinn farge.. Har litt lyst å gjøre det selv en gang i tiden med min compact, men tror kanskje bare eg kjøper meg et sports interiør Kjøp mitt
in2you Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hehe har lenge vurdert det, tar nok kontakt en gang eg har mulighet til å hente det i så fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå