Fixfax Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Nå skal forstillinga under kniven, har 51mm fjærben, passer dempere og eller fjærer fra 45mm fjærben sekser? Hvor kan jeg få tak i rimlige dempere/fjører om jeg må ha nytt? z3 tannstang er handlet, hva slags endeledd skal jeg handle? vil ha mest mulig rattutslag. topplager, fins den noen som er fixed? eller er det justerbare som gjelder, passer eventuelt de orginale fra 45mm fjærben? andre ting jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 har m3 eksentriske foringer og nye armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 kjøp gsp coilovers til 51mm hos GS bildeler... det er med tårnlagere som har camberjustering... det er ikke endeleddene som avgjør rattutslag, etter det jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Nå skal forstillinga under kniven, har 51mm fjærben, passer dempere og eller fjærer fra 45mm fjærben sekser?Hvor kan jeg få tak i rimlige dempere/fjører om jeg må ha nytt? z3 tannstang er handlet, hva slags endeledd skal jeg handle? vil ha mest mulig rattutslag. topplager, fins den noen som er fixed? eller er det justerbare som gjelder, passer eventuelt de orginale fra 45mm fjærben? andre ting jeg bør gjøre? 45mm dempere passer ikke 51mm fjærbein, med mindre du lager en hylse til demperen som fyller ut de manglende mm. Får det uansett ikke godkjent, og det er vel heller ikke anbefalt. Coilovers av merket GSP er jo ganske rimelig, og grei kvalitet. FK har også meget gode coilovers, dog i en litt dyrere prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 hvor finner jeg gsp coilovrene? finner dem ikke på GS sine sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Delenummer GSP077 hos GS. Ser de koster 10500,- så ville egentlig gått for FK Köningsport, skal visst være meget gode - skal ha de selv. http://www.streetdesign.no/?id=24577 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå