Rødbmw Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 kjøpte meg noe jeg trodde var komplette sideskjørt fra touring, men jeg manger endene eller noe sånt.. de rekker hvertfall ikke til hjulbuene foran og bak!
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Har du 325IX med org skjermbreddere? Isåfall har du nok forklaringa di der. Forskjellige sideskjørt på vanlig og IX.
Rødbmw Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 har ikke skjermbreddere eller noe jeg!! Hva mangler jeg da?
635csi Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Touringskjørtene er 2-delte. Går fra bakre hjulbue og fram til og med framdøra, og en liten bit videre framover. Du ser det på illustrasjonen her. Mulig du har kun del nr. 2, og mangler nr. 1 på bildet? Eller er det en helt annen type sideskjørt du har?
Rødbmw Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 på mine skjørt så ser det ut som jeg mangler noe i begge ender, fordi skjørtet har innfelt ett område i begge ender, så det der ut som det skal ligge korte ender utenpå både foran å bak!
635csi Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 på mine skjørt så ser det ut som jeg mangler noe i begge ender, fordi skjørtet har innfelt ett område i begge ender, så det der ut som det skal ligge korte ender utenpå både foran å bak! Merkelig Høres nesten ikke ut som det er Touringskjørt du har fått tak i. Bilder da?
Rødbmw Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 etter ett kjapt søk på google, så ser det ut som at det er IX skjørt jeg har fått ja!! det var jo IKKE planen:P
Rødbmw Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 har vel rett til å angre kjøpet i og med at dette ikke er varen jeg skulle ha! så han skal få lov til å ta de tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå