Gjest atlis Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Har 2 stk atver stående den ene er 2007mod 200ccm. den andre er 2005 mod 250ccm. Vet egentlig ingenting om noen av dem. Bare at det ikke er gnist på pluggene. På noen av dem. Men tenninganlegget der er så simpelt at det er til å grine av. Så og få orden på problemet burde være null problem. Grunnen til at jeg ikke gjør det selv er fordi jeg har nok med bilprosjektet. Går for en BILLIG penge eller inbytte i BMW stæsj. E36 eller E30. Eller så går begge 2 for 7000,- !!! Kommer bilder asap ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 registrerbare? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Åssen merke er disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 bmw stash tenker du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 kan de registreres ? har noe e36 stæsj liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Tror ikke dem er det. Husker ikke merket heller egentlig. Jeg må bare ha dem bort fort egentlig. veldig kule og se på. Netting til og ha beina i mens du kjører så du slepper og holde på de små som det er der. Gir på dem. Revers selvfølgelig.. Bare si åssen stæsj dere har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 kan gi 5tusen henter i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 7 er liksom billig syns jeg da. Drar til england i morgen for og hente m3 så er ikke hjemme før ons/tors uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 okei du har budet mitt i allefall og kan hente bor bare et par timer vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 yes. skal si ifra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Bilder selger vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Bare gi meg en pm med mail. Så kan jeg maile bilder nå. Får ikke lastet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Flotte ATV'ER, lykke til med salget, atlis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 PUMPE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå