DieselVegard Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Finnes det slike svarte "deksel" man kan klistre på hjulbuene på E30 for å få rusten til å komme bort? Jeg har anskaffet en E30 som har ett år igjen å leve, og inntil da vil jeg gjerne at den skal se litt allright ut. Trenger også en høyre forskjerm i Alpinweiss om noen har.
DieselVegard Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Tja, det er jo mulig... Måtte Google for å finne bilde.. Tror det kan funke, men det er vel forholdsvis vrient å få tak i??
Hjelen Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Det er jeg usikker på Mulig det er noen her på forumet som har til salgs
manta-a Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Eiker motorshop har vel sånne cromma hjulbuelister.Mulig att de har svarte og..
janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 har komplett sett ix-breddere liggendes jeg evnt
DieselVegard Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Jan Erik, jeg sendte deg en PM. Jeg har liksom ikke lyst på chrome, det ser enda mer pakkis ut en det allerede gjør Vil IX-skjermbreddere passe mot fangere på en 85? Finnes det Pre-face IX originalt?
Hjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Tar jeg ikke helt feil så kom iX i 86. så passer nok preface
Hjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Mulig det er forskjell på iX listene på bakskjermene på preface og facelift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå