stiffmaister Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Da var di delene som var plømbert på den skadde bilen ute. så i helgen rener jeg å få byttet om deler fra den sort til den sølv farga bilen å få vist den neste uke viss at går som d skal.
bård Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 skal du fikse opp igjenn den svarte? Hvis du leser lenger opp så skriver han at han utfører et karosseribytte, altså flytter vitale deler som motor drivverk over på den tyske..
stiffmaister Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Var sta å hentet den sølv grå m3n i helga etter en lang vinter.så da blir d vel motorbytte i helgen viss alt klaffer.
Dirty Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 men er ikke den svarte en ombygd ikke godkjent m3 da ?
stiffmaister Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 men er ikke den svarte en ombygd ikke godkjent m3 da ? den sorte er en bil som er ombygd og godkjent som m3 i tyskland.
stiffmaister Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Da er d motor bytte på den grå bilen i helgen.
sladjan Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Tøft prosjekt! Hvordan fungerer dette med karosseri bytte egentli ? Ser ganske knust ut den svarte, er det vits å rette opp sånt ? :S
stiffmaister Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Tøft prosjekt! Hvordan fungerer dette med karosseri bytte egentli ? Ser ganske knust ut den svarte, er det vits å rette opp sånt ? :S Det må vare et godkjent verksted som gjør d eller en person som er godkjent for en sånn jobb.må bytte over tre hoved komponenter av bilen som for eksempel motor,gir,for eller bak stilling.Den sorte er ikke noe å fikse nei den er for skaddet.
Pedi Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Tøft prosjekt! Hvordan fungerer dette med karosseri bytte egentli ? Ser ganske knust ut den svarte, er det vits å rette opp sånt ? :S Det må vare et godkjent verksted som gjør d eller en person som er godkjent for en sånn jobb.må bytte over tre hoved komponenter av bilen som for eksempel motor,gir,for eller bak stilling.Den sorte er ikke noe å fikse nei den er for skaddet. Jeg tok nå karossbytte hjemme i garasjen min på den gamle 635en min, gikk greit det - var bare å følge regelverket slavisk det... Hadde kun et lite problem med Tollvesenet i Bergen, det var 3 kjerringer på tollkontoret der - og de mente at motor og gir var "en" komponent, ikke to. Og jeg skulle jo ikke bruke girkassen, da den var ødelagt. Men han på Biltilsynet i Rogaland satte de på plass - så da gikk alt greit...
Chris_ Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Har du hatt noen problemer med dokumentasjon på den kræsja? Jeg også prøvde å få vite hvor den var godkjent osv, men ingen på de stasjonene jeg var på, som kunne hjelpe.. Med tanke på hva det stod i vognkortet mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå