///Naitsirk Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Nærmere normal å ta i gang med da. Regn med litt hardere clutchpedal
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Organisk blir vel mer som stock å ta løst med. Altså en litt mere smooth takeoff. Det står kanskje på koed hvor mye moment clutchen deres klarer? jeg kjører med Stage 3+ clutch fra spec som skal tåle 800nm, og denne er ikke sinter.
Bjorni92 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Clutchpedalen er temmelig hard allerede
///Naitsirk Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Sant det Hafsmo..trur det sto 570 NM på koed
Bjorni92 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Har en liten liste over hva som sitter på bilen nå: Sachs Sporting Trykkplate Sachs Sporting Lamellplate Sachs Utløserlager Clutchen tar ikke i det hele tatt nå, så da må ny clutch på kjapt
tuned Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 ikke kjøp orginal eller tilsvarende i allefall di tåler alt for lite. Har oppgradert clutch til steg 2 på min, men må bytte ut noe som tåler mere.
Bjorni92 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Han kjøpte Spec steg 2 tror jeg. Funker iallefall foreløpig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå