dav-a Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Kondolerer, også til familie og kjente/venner Er forbikjøringer som tar mest liv, trur jeg. Veldig farlig det, setter deg selv og ikke minst andre i større og kanskje unødvendig fare
EirikL Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Hvis det er snakk om grasatkjøring, er det synd at ikke fyren i E39'en gikk i vei i stedet! Det vitner i så fall om en så total mangel på intelligens at vi bare kan håpe han ikke formerer seg noengang.
todleif Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Har vært snakk om at føreren av Bmw´n kan ha fått føling. Sto om det iokalavisa for ei stund siden. http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 351163.ece
Stonescream Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Forbikjøring er som jakt. En skyter ikke med mindre man er 100% sikker på at ting skal gå bra. Det holdt på å gå galt med meg og dama forrige uke også når en tulling skulle kjøre forbi noen trailere på vei opp til hemsedalsfjellet, men heldigvis klarte jeg å vri bilen over og nedi grøfta før vi traff hverandre. Det er jo uansett idioti å kjøre forbi biler i en tunnel!!!!! Hadde fyren fått føling, så sett på nødblinken og slakk ned på farten da vel?
Leadfoot Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Det er jo uansett idioti å kjøre forbi biler i en tunnel!!!!! Hvorfor?
///Naitsirk Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Det er jo uansett idioti å kjøre forbi biler i en tunnel!!!!! Hvorfor? +1
Stonescream Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 hmm, av en merkelig grunn har jeg trodd at det er forbudt å kjøre forbi i tunnel Som noen skrev i et annet forum "Nei, det er IKKE generelt forbikjøringsforbud i tunneler! Da jeg tok teorien for andre gang (tok MC-lappen) presiserte kjørelæreren dette gang på gang, for det er visst en liten myte eller permanent misforståelse i befolkningen." Jeg kjører ikke forbi i tunneler av vane da går jeg ut i fra... Liker best å se litt lengre fremover enn de tunnelene jeg kjører i gir mulighet til.
Till Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Host: lange tuneller på vetslandet opp til 24 km :host
Bjorni92 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Forbikjøring er som jakt. En skyter ikke med mindre man er 100% sikker på at ting skal gå bra.Det holdt på å gå galt med meg og dama forrige uke også når en tulling skulle kjøre forbi noen trailere på vei opp til hemsedalsfjellet, men heldigvis klarte jeg å vri bilen over og nedi grøfta før vi traff hverandre. Det er jo uansett idioti å kjøre forbi biler i en tunnel!!!!! Hadde fyren fått føling, så sett på nødblinken og slakk ned på farten da vel? Mulig du aldri har opplevd anfall før, men man rekker ikke gjøre så veldig mye... Man blir ganske borte vekk... Jeg har epilepsi og har hatt 1 anfall, og det skjer fort. Vet ikke hvordan det er med diabetes og føling men er vel ganske likt vil jeg tro. Jeg gikk på gata og plutselig ble alt mørkt og jeg våkna opp på sykehuset med vondt i ræva og bakhuet
ullsokken Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Shait! er det ikke en M5 som står der??anyway, forferdelige greier, kondolerer til familie og venner av omkomne. Ganske krølla denne ja. Men tenkte det samme da jeg så bildet; felgene, fargen og interiøret. Kan jo dreie seg om en vanlig E39, muligens individual med M5 felg. Men uansett, tenker også igjen at dette var kjedelig for damens familie. Men også at her er ENDA et eksempel på at E39 er ganske så sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå