Hidlen Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Her er min "nye" bil som jeg hentet i Bergen på onsdag! Det er en 02mod 330ci med M-pakke. Bilen føles utrolig herlig ut, fast og fin på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Fin bil ,flere bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 aiai! skulle jeg noen sinne hatt en 3-serie måtte det blitt en slik. flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Rett å slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Gratulerer m flott bil som skiller seg ut i mengden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Stemmer det at jeg så deg på ferja fra Arsvågen til Mortavika? Jeg kommenterte, og sa "den var dritfin, og med BBS felger" E46 med M-pakke og BBS felger kan liksom ikke bli feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Utrolig fin bil fargen er perfekt! bare å komme med flere bilder. men for et herregårdstun du har da! daaamn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Kongevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Nydelig bil! Noen planer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Stemmer det at jeg så deg på ferja fra Arsvågen til Mortavika? Jeg kommenterte, og sa "den var dritfin, og med BBS felger" E46 med M-pakke og BBS felger kan liksom ikke bli feil. Takk takk allesammen Jepp stemmer nok det Planer jeg har er CSL fremfanger CSL bakluke Lakkere felgene svarte Solfilm Karbon nyrer Karbon film/lakkere taket svart M3 look eksos Angle eyes Led baklykter Nye skilter Kom gjerne med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 M3 eksos er vel utprøvd ........Hvorfor så mye rør bak på bilen ?? Er ingen M3 Men en veldi fin bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Få noen flere bilder da, drit pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 M3 blås er kanskje utprøvd, men det er da faen meg enkeltpotte med 2 rør og. Personlig ville jeg nok ikke lakkert felgene sorte, da de har en tendens til å se ut som vanlige stålfelger på litt avstand, spesielt på mørk bil. Liker heller ikke Carbon (ihvertfall ikke carbon look), men det er jo selvfølgelig smak og behag. Likte veldig godt den cleane looken bilen hadde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Flott bil du har fått deg Med fin motor Hadde eg vert deg ville eg ikkje ha dilla bilen opp så mykje ... den var jo kjempeflott slik den er nå! IKKJE lakk felgene svarte..!! Og behold chrome-grillen. ...og legg ut fleire bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Akk. sånn en e46 ska se ud! Perfekt farge og alt, mangler bare noen feide brønnfelger og go senk. så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå