VSO Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 (525i m20b25) Varu ute å lekte meg litt me bilen en kveld... plutselig ser jeg at teperaturen begynner å gå opp.. så jeg stoppet for å kjike under panseret.. og var visst bare slangen på toppen av radiatoren som var hoppet av.. Jeg koblet på slangen og fyllte etter kjøleveske.. Neste dag jeg skulle kjøre på jobb (6-7km) så fikk jeg ikke varmluft i bilen... så regnet med det var luft i systemet... Kjørte hjem og så temperaturen begynnte å gå litt opp (men ikke over 90 grader) Jeg prøvde å lufte ut systeme, og da ser jeg at det kommer masse olje ut av returrøret på toppen av radiatoren... Jeg peilet oljen og så at det var bare litt over minimum (og det var fullt fra før av).. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Etter hva du sier, så kan det ikke bety annet enn en deffekt topp pakning, eller sprukket topp slik jeg ser det. Regner ikke med at du har oljekjøling på motor som går via sløyfer i radiatoren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå