Øyvind L. Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Har handlet en 98mod 316i som vinter bil. Har et lite problem med sentrallåsen. Problemet er at sentrallåsen er helt død. Dvs at det ikke skjer noe når jeg trykker på knappen på nøkkelen og det skjer ikke noe når jeg låser med døra. Låser kun fører døra når jeg bruker nøkkelen i døra. Har kun nøkkelhull på fører døren og på bagasjeluka. Er ikke noe sikkringer som er deffekte og jeg finner ikke noen tegninger som jeg føler stemmer. De tegningen jeg finner på nettet viser bare 318i og med biler som har nøkkelhull på begge dørene. Noen som er flinke med sentrallås til E36 her inne? Cupe lyset tenner når jeg åpner døra, men det slukker ikke når jeg låser. Det slukker etter et par minutter. Lyset slukker med en gang jeg starter bilen.
Dirty Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 sjekk releet men ikke lås på passasjer døra ? må jo ha sparkla\tinna igjen låsen ?
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 sikring... Les hva jeg skrev en gang til.
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 sjekk releetmen ikke lås på passasjer døra ? må jo ha sparkla\tinna igjen låsen ? Er dørhåndtak, men ikke nøkkelhull på passaskjer døra.. Sjekke releet? Hvilke relee mener du. Tenker du på den stor boksen med 3 kontakter på bak dashbordet eller er finnes det et annet relee til sentrallås og hvor sitter det plassert da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå