Gå til innhold

Andreas's E34 M50B25 turbo-prosjekt VURDERES SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hau hau, kara! :D

Er ikkje noke veldig omfattande prosjekt detta eg ligger ut, men sia det er så få E34'er i prosjekt-trådene får eg heller ta å ligge min ut :)

Planen er å bygge ein E34 m50b25 turbo! :twisted:

Kan ta å begynne med ein kjapp forhistorie til dette eventyret av et prosjektet da.

Vel, det var en gang (..) det hadde seg slik at i vinter kjøpte eg ein E34 m50b25 som eg tenkte å ha til bruksbil. Var nettopp fjerna all rust på han og var blitt lakkert opp igjen i diamantschwartz, så en var ein ganske fin bil i grunn. Akkurat blitt godkjendt også :)

Samma dagen som eg var å såg på denne e34'n var ein bøddy av meg å henta seg ein også, ein shabby e34 m50b25 turbo i frå Dale. Hadde mykje morro med den bilen, men

etter ei stund begynte den plutselig å lekke ganske mykje olje, så han fant ut at han skulle selge den iom han ikkje hadde tid eller plass til å holde på med den. Så den skrot-nissen eg var ( /er), så kjøpte eg den av han med den planen at eg skulle bygge min om til turbo :twisted: Fant ut samme kvelden at oljereturen fra turbo'n var hoppa av.. Putta den på igjen og tut & kjør :) Og det var rett og slett så morro at eg fekk aldri tid til å bygge turbo-kitet over i min andre e34 før eg bestemte meg for at bilen var alt for morro, så eg solgte den til ein kar frå Sotra....

Og selvfølgelig etter eg hadde solgt turbo-bmw'en sprakk toppen på e34'n min, så den blei berre ståande mens eg måtte leita etter ny topp.. Angra jo som f*** der og da på at eg solgt turbo-bmw'en, men heldigvis fant han som kjøpte den av meg ut av at han skulle selge den. Da blei savnet for stort til at eg klarte å la være, så eg stakk til Sotra og henta den tilbake igjen :D

Og denne gangen skal det bygges om! Begynte å skru på delebilen (den med turbo) i kveld, og plutselig sto motoren i motor-bukken :)

Ligger ved et par bilder, skal heller oppdatere etter kvar ;)

Bilen det skal bygges i

nzqrck03k7zve7xttk87.jpg

veqasle6jz0vy2dqrwok.jpg

Og delebilen

ooap10cca2ir6zlc0lst.jpg

1fra8xkqxd4a4ij7bkv6.jpg

lf6jp9mhyhvgo2yv8cwz.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Litt progress..

5qi0v37ricm30vqd17ti.jpg

Taktikken var å få fjerna heile fronten så motorn kunne lett dras ut..

r67sdlr8r2udi2k1n71v.jpg

lgd7svcuyz5br4xyoz63.jpg

Noke som viste seg å vera ein grei måte å gjera da på

l6zmmc7029uonehgpjec.jpg

9e2pgqgprkaw9pl88v1g.jpg

Og voila! så sto motorn i bukken ;)

jns6am8pyih5ixytskd0.jpg

Beklager litt dårlige bilder, desse iphonene liker ikkje mørke bilder så godt.. Skal prøve å få til bedre biler i mårra når motor ska vaskes og stelles ;)

Skrevet

Har fått gjort litt i går også, motoren måtte få seg en liten shining, såg jo ikkje ut! Mykje olje og anna dritt over hele motorn..

831e6a59.jpg

c460cb56.jpg

94c32e07.jpg

Dekka til dynamo'en, turbo'en, innsuget og plugghullene, spraya på med avfetting, lot det stå et par minutter for så å spyle av med høytrykksspyler. Da blei resultatet slik:

948935cb.jpg

3fac9a17.jpg

Måtte jo også lakkere toppdekselet, hadde berre svart tilgjengelig så det ble sjående slik ut:

e258799b.jpg

Skrevet

Dagen etter står e34'n det skal bygges i utafor operasjonshallen og venter på hjertetransplantasjon..

bbe5e60f.jpg

f7f12f9a.jpg

6fad93cb.jpg

Berre blokka som står igjen, toppen er "gånn"..

c091c6b6.jpg

Etter litt operering var plutselig ansiktet til bilen borte...!

9471c3ec.jpg

Etter litt tukling og fitling av min faste, kjære og assisterende co-pilot..

f0d4ddcc.jpg

Var maskina plutselig utav denne kjerra også! :)

5b120476.jpg

707089c4.jpg

Har nettopp bestilt ny viftereim, sorte DE-lykter og sorte nyrer nå, det må da ta seg bra ut på denne sleda :D Tenkte å putte exenon-pærer i også, noken som har anbefalinger til kor eg kan få tak i sånne kit til ein ok pris..? Må i så fall ha i nær og fjærnlys da ;)

Lurte litt på hvilken girkasse eg skal gå for, har ei ZF-kasse og ei orginal 525 m50 kasse (225 stod det på sida) liggende. Syns ZF'en har for kort utveksling til å drive å kjøre med til vanlig, men spørsmålet er om m50-kassa tåler trøkket? Blir vel mellom 3 og 400 gamp i denna kjerra.

Skrevet

Har ikkje fått gjort noke på bilen i dag.. Men fekk målere fra gotsmoked.no då :D

Ladetrykk, oljetrykk og oljetemp ;)

5edcf10d.jpg

dcfcc2ce.jpg

Lurer litt på kordan andre har plassert oljetrykk og temp-følerne? Sjøl lurte eg på å lage et lite kryss med uttak til følarane og montere denne der som orginale oljetrykks-føleren sitter.. Noken som har bedre forslag..?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har blitt ståande litt stille ei lita stund nå pga andre prosjekter, men fekk fortsatt litt på an i dag.. :)

Fekk handla noken stikk til oljetemp og oljetrykk, bilextra som hadde. Men dei var i amerikanske gjenger, så måtte gjenge opp ein overgang til mm til orginale oljetrykksføleren. Uansett, slik vart det:

6cf2d574.jpg

Tok av toppdekselet for litt inspisering, og toppen ser ganske bra ut! Skulle nesten trudd den var heilt ny :)

94539e47.jpg

Det lakka toppdekselet på plass:

bb62fbe5.jpg

Begynner å ta for no! Fått på innsug, coiler, fuel-rail med dyser.

0ff60857.jpg

d08817df.jpg

Og slik blei det sjåande ut før me tok kveld. Fått lagt opp luftslanger og ledninger til målerene i tillegg. Mangler berre eine trykkrøret som har gjømt seg bort..!

9ae8b4e4.jpg

Skrevet

Jo takk, er ein fin bil :) Kan oppdatere litt då, fant igjen trykkrøret! Var rota seg bort til Sotra, så ikkje rart eg ikkje fant det i garasjen :) Så da var det berre å få montert det og diverse anna som gjenstod, så var det å kneike i gang maskineriet - starta på første og malte som ein katt! :D

Har alltid vore litt køddete rundt 3000-4000rpm, fjuska ein del der heilt til ladetrykket kom. Gjekk uten lambda og LMM før, så håper det kommer seg når eg får montert og kobla det opp. Men har mine mistanker om at det er chip'en som er for grov.. :?

Må også få tak i litt lengre rør og slanger på sugesida av turbo'en for å få montert LMM og luftfilter. Før har luftfilteret lagt helt nede ved bunnpanna, noke som er lite praktisk når det er fuktigt ute.. Så tenkte å få det lengre opp og ligge det bakom lykta. :)

Ellers fekk eg nye lykter fra schmiedmann i posten i dag - sorte Hella DE-lykter! :D Venter berre på exenon-kitene no, er 3 sett på vei i posten - ett til nærlys, ett til fjærnlys og ett til tåkelys ;)

9bc7d806.jpg

Så begynner å ta form no :) Går litt tregt med BMW'en pga andre prosjekter, som denne Supra'n eg henta på søndagen! :D Kommer vel til å sjå denne i powerdrift-rundene til neste år ;)

5cab15a0.jpg

Skrevet

Fekk gjort litt i kveld også, fått montert fronten og bytta ut orginale lykter med nye DE-lyktene :D Mangler berre xenon-kitene som er på vei i posten ;) Uansett, slik vart det sjåade ut:

34ca7f2b.jpg

1c4415ce.jpg

Fekk også lufta clutch sånn delvis, lurer på om det er litt luft der endå.. Men fekk no kjørt bimmern ut av garasjen for egen maskin i kveld! :D

Er vel ikkje lenge før da blir snakk om "den helvetes svarte BMW'en" igjen, hehehe :twisted:

Skrevet
hehe, stilig prosjekt:D

men kjører du sikkert med chip da? istedenfor sprut tenker jeg

Vel han får i alle fall ikkje for lite suppe.. :) Men sjølsagt hadde sprut vore ideelt, einaste er at pengene tar slutt snart slik som eg holder på..! Tenkte å sjå korleis den oppfører seg med lambda og LMM først i alle fall. Men får ta ein testrunde og ein avgjørelse på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...