milhouse Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg klager litt over at finn.no er dårlig, mens blocket er jo helt sinnsykt dårlig!
Tom Marius Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Ja, det syns jeg også.. Er så jævla rotete (Syns jeg)
Galro Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg klager litt over at finn.no er dårlig, mens blocket er jo helt sinnsykt dårlig! Det som irriterer meg med siden er at du må søke deg frem til bilene. Det gjør at biler som blir stavet feil (f.eks. Puegeot istedenfor Peugeot) er umulige å finne. Likevel så vil jeg si at Craigslist i Usa er den verste salgssiden som jeg har vært borte i. http://geo.craigslist.org/iso/us
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Blocket har vært lik i mange år og nå. Forstår ikke hvorfor ikke Finn har lansert en svensk utgave.
milhouse Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Blocket har vært lik i mange år og nå. Forstår ikke hvorfor ikke Finn har lansert en svensk utgave. Og samtidig har finn.no masse å lære av f.eks mobile. Hvis det er ett absolutt krav at bilen skal ha navigasjon så er det ganske fint å bare huke det av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå