Efen Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 jeg har problemer med at bilen min plutselig låser alle dørene av seg selv, dette skjer når bilen står å går. Har skjedd 2 ganger at jeg har startet bilen og gått ut av bilen i 1 min for å fikse noe, og når jeg kommer tilbake er bilen min låst mens bilen står å går, også uten reservenøkkel :/ så da har jeg måtte tatt en ståltrå mellom døra for å få den opp. døra låser seg også innemellom etter at jeg har låst den opp igjen. la oss ta ett eks: bilen låser seg, jeg låser den opp, og da kan den låse seg igjen etter ca 5-20 min. Men bilen låser seg ikke hver gang jeg kjører, ca 50% av gangene. Veldig irriterende at den driver sånn. Noen som har noen formening om hva feilen kan være? noen som har hatt samme problem?
E36Cab1 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Kan tenke meg kortslutning pga gnag i ledningspølser,enten i dør eller bakluke. Sjekk desse for skader,eventuelt åpne opp pølsene og sjekk visuelt inni.
Efen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 men den kan også låse seg når bilen bare står stille, altså når ingenting er i bevegelse.. :/
E36Cab1 Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Jepp,det kan den viss det er feilen,ørsmå vibrasjoner i karosseriet er nok.
Efen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 noen som har noen flere forslag til hva det kan være?
Efen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 har ikke sejekket det som er foreslått enda, siden jeg ville høre om noen hadde noen flere formeninger om hva feilen kan være, siden det å sjekke om den ikke er avisolert ett sted er vel det siste jeg kommer til å sjekke, siden det tar lang tid. mye lettere om noen har hatt samme feilen og kan si om det kanskje kan være noe annet som kuker litt
Hansh Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Er jo ikke vanskelig å klemme og røske litt i kabelpølsene i dørkarer og bagasjeluke for å se om bilen låser seg, gjort på et par min.
Efen Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 har prøvd det nå, men ingenting som skjedde :/ noen som har noen andre forslag om hva feilen kan være?
r2j Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg hadde en gang i tiden en bil som låste dørene og aktiverte alarmen når jeg hadde slått av tenningen etter noen minutter. Detter kom den gangen av en sikkerhetsinnstilling på alarmen til bilen i tilfelle man skulle glemme å låse når man gikk ifra bilen.
Efen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 det er fjernstyrt sentrallås på denne ja:) det som skjer med min er at den bare låser seg av seg selv når den står å går, så jeg har måtte brutt meg inn i bilen min 2 ganger siden jeg har ikke reserve nøkkel til den men alarmen blir ikke aktivert når bilen låser seg av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå