kabeldeigen Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hei, har denne Midden.. Så lurer på av TP knappen er..........og om displayet kan vise tiden på sangen som spilles. Står bare spor 1, 2 osv..... Kanskje noen vet hvor man kan laste ned brukerhåndbok til denne... Min er på tysk, er jæ.... rusten på det språket for å si det sånn. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 viser bare bokstavene TR og nummer på sangen , feks TR5 + klokka på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kan prøve og scanne in sidene om radioen fra instruksjonsboka mi hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 viser bare bokstavene TR og nummer på sangen , feks TR5 + klokka på min Ja, samme på min..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kan prøve og scanne in sidene om radioen fra instruksjonsboka mi hvis du vil Ja, det hadde vært flott....Hadde vært greit å få lest litt om denne fancy spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå