Platepratar Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Tenkte å selge min 92 modell 325 coupe. Bilen har gått 220000, motor har gått ca 50000 mindre. Jeg har hatt bilen i 6 år. De siste 3 år har den vært veldig lite brukt. Bilen er bygd om til m3 3.0 bortsett fra motor, gir og interiør. Utvendig har den kun m3 fanger. Nye skiver og klosser foran, mesteparten av foringer er nytt. HR senkesett, 40/15 med bilstein sprint dempere foran. Har kanskje kjørt 5000km med det oppsettet. Litt eldre Bilstein sport dempere bak. Svart skinninteriør som er i god stand. Klimaanlegget trenger litt gass for å funke. Av utstyr så har den det meste fra den tiden bortsett fra varmeseter, den har den minste computeren. Defa alarm er montert. Veldig lite rust, kun litt nede på begge forskjermer og såvidt litt i hjulbuer bak. Antydning til litt rust på førerdør. Har vært en liten skade på grillramma som også ruster litt. Der det er mest rust er kanskje bak i batteribrønnen, men det er kun overflaterust. Jekkfestene som har veldig lett for å ruste på disse er i tipp topp stand. Bilen ble importert i 2003 og tatt karoseribytte på. For de som ikke vet hva det går ut på så kan jeg si at den Norske donorbilen hadde en større skade bak, de var da tidligere mulig for godkjente verksteder å flytte over 3 vitale komponenter fra en skadd norsk bil. På min flyttet de over motor, gir og forstilling. De fikk da registrert importbilen i norge uten å måtte betale avgifter. Karosseriet på min bil har gått i Sverige så vidt jeg vet. Noe mer du lurer på om bilen så bare spør, kjenner den ganske godt etterhvert. Den bruker ikke olje såvidt jeg vet, men jeg har heller aldri kjørt 10000 km mellom hvert oljeskift. Motoren som står i nå blei satt inn når jeg kjøpte bilen. Den tikker litt når den er kald og går på tomgang. Skal på EU kontroll å fort som mulig denne mnd. Har kun sommerdekk til denne, står på 17`med 215 foran og 235 bak. Noe du lurer på så bare spør. Prisant 65000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Kan godt byttes i billigere e-28, e-21. e-32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Da var bilen eu godkjent med 0 feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Pm-meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Den så jo 99 % strøken ut, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Den så jo 99 % strøken ut, Takk for det Den er i rimelig god stand, det er jo ingen "ny" bil så noe småtteri er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 clean bil! lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 interisert i en 95' 318 TDS touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 interisert i en 95' 318 TDS touring? Det er nok desverre ikke aktuellt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå