viggo E34 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 hei, vurderer nå å selge min kjære 535 turbo sedan. 91 mod blå turbokonvertert, brukt bilen til normal å litt bane kjøring siden den ble turbokonvertert å ferdi mappa/benket i midten i mars, fungerer fint, bortsett fra at vanntempen blir høy da turbo er vannakjølt, dette burde rette seg om man får ordnet eget kjølesystem for turbo motor påkostet en del Kjøres på 1,3bars ladetrykk med 455 whp 630 wnm hadde 501whp å 748 wnm på 1,5bar ladetrykk før fin justering, fjær i wastegate blei bytta for å få den ned til 1,3bar morro bil å kjøre, litt sliten utvendig å noe rust er det men ikke for ille, bilen er en sleeper å vekker ikke spes mye uønsket oppmerksomhet da den og er stille og behagelig. noe småplukk er det... turbokonvertering er utført hos bjørnstad bil må ikke selges, vet ikke om jeg vill selge, men til en høvelig pris kan den nokk skifte eier da jeg vurderer E30 evt m turbo konvertering allt er jo til salgs for riktig pris link til prosjekt tråd viewtopic.php?t=142663 kommer flere bilder ved intresse, når jeg kommer hjem fra jobb + flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 bilder bakfra før turbokonvertering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 ca. pris du kan tenke deg for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per olav90 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 pris på biln da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 er bare å komme med forslag, gies ikke bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 flere bilder av bilen? var ikke mye du fikk sett av hverken motor utvendig eller interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 om du klikker innom prosjekt tråden finner du bilder fra motorrom men om det er intresse kan jeg få lagt ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brockb187 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 int i bytte mot en e30 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 er det skilt på den? siden du ikke skriver noen priser så bare starter jeg med en pris.. 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Intressert i bytte? Audi S4 2,2tq Avant - MTM303 hk. Manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 blir å beholde denne å bygge videre på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 God plan;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå