Gå til innhold

Nullstilling av varsellamper, E34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil: BMW 525TDS Touring 93mod

Service- og inspeksjonslamper og airbagens kontrollampe lyser i instrumentpanelet. Fant denne saken på biltema, og lurer på hvorvidt det funker for å få nullstillt disse lampene.

Skrevet

Skulle vel i utgangspuktet funke ja, men sier ikke noe om hva som er feil med f.eks airbagsystemet (hvis det er noe feil da, har jo sett at flatt batteri er nok til & få airbaglampe på) Funker det ikke er det jo bare & levere det tilbake til Biltema & få igjen pengene... (innen 30 dager, ta vare på all emballasje).. :-)

Skrevet

du kan også bruke en hvilken som helst kabelstump

1. tenning på

2.kabelstump i pinn 19

3. den andre enden i pinn 7

etter 3 sec er olje service tilbakestillt og etter 12 sec er inspection tilbakestillt

har du i tilleg en klokkesymbol (årskontroll)må du gjøre dette 2x12 sec

hvis du har feil i airbag skulle du fixe dette hvis feiler er konstant da hjelpe det ikke og slette den den vil komme tilbake

• 4 months later...
Skrevet

Jeg varmer opp denn litt jeg, er det en enkel måte og fjerne denne varsellampa på, hva kan eventuelt vere feil når den lyser?

Takker får svar.

Skrevet
Jeg varmer opp denn litt jeg, er det en enkel måte og fjerne denne varsellampa på, hva kan eventuelt vere feil når den lyser?

Takker får svar.

Kva slags varsellampe?

Skrevet

Varsellampa får airbagen, men har funnet ut att det er noe bøll med sleperingen etter att det blei bytta ratt, så da har jeg løsningen der :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...