Vannslangen Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Har en E39 523 iat som har fått et merkeligt problem med klima anlegget. (2 soner's) Noen ganger når jeg starter bilen, så sviver ikke kupe-viften. Kan se at den "kjører" viften høyere og høyere på displayet, ettersom motoren blir varm, og det er jo slik den skal virke og, men viften går alså ikke. Det jeg gjør for å fikse det, er å skrue hele klimaanlegget av og på noen ganger, og plutseligt går viften. Hva som er galt? Har søkt og søkt på nettet og finner bare folk som har problemet med motstanden, men den er ikke feilen her ettersom når jeg først får gang på viften, så funker det akkurat som det skal.
enverl Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Typisk motstanden det, jeg ville annbefalt at du kommer frem til motstanden og rører litt på ledningen som går inn på den. Det fungerete for meg..
Flextron Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Hadde samme problemet på min.. det var motstanden som fusker.. Dette er en svakhet på e39..
Vannslangen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Ah da skal jeg sjekke den..å den sitter hvor? Jeg finner det sikkert ut med litt søking .-)
Flextron Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Her: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
Vannslangen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Genialt Får ut på bavaria, lokale bimmer-pusheren og få tak i en ny motstand
Vannslangen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 1068,- Er det det den koster "over alt"?
Flextron Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 850 på gs Finnes også på ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46- ... ccessories
journey Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har et lignende problem på E46en med Automatisk klima, går på fulll guffe og på minste nivå (såvidt man hører vifta går rundt). Antar det også er motstanden? Sitter den på samme plass på E46?
Vannslangen Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg slettet alle feilkoder på bilen, og etterpå har jeg ikke hatt problemet faktisk. Funker som en drøm nå Om det er tilfeldig eller ikke vet jeg ikke ennda, men det er over en uke siden jeg slettet, og det skjedde dagligt tidligere.
Vannslangen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Det var nok tilfeldigheter, igår kveld gikk det ikke igjen. Tok å stoppa bilen og starta den igjen, så kom d. Må nok ha en ny motstand å teste med ja,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå