Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble stoppa av biltilsynet og må godkjenne felgene mine i vognkortet.

Hva tror folk om at jeg skaffer tüv-papirer på orginale hartge classic-felger, og prøver å bruke dem når jeg skal godkjenne mine hartge replica-felger (GS-felger)?

Dim på felgene er 8,5" ET33 og 9,5" ET39 med 225/40-18 og 235/40-18 dekk.

ET på E36 er vel ET35?

edit, pics:

363uqeec9qes1srx56o6.jpg

gilm6riu2vi262ycz735.jpg

d1hf7okwqxy2r493kfsv.jpg

Skrevet

Da har du fire valg

1. Lete mer på nettet etter tüv papirer for tilsvarende felger

2. Vise bilen med vinterhjul

3. Cashe ut for hartge tüvpapirer + fikse nytt vognkort(500kr?)

4. Få hartge papirer av snille forummedlemmer :D

:)

Skrevet

Det har du nok rett i ja ;)

men;

1. Jeg har allerede lett nettet rundt, men ikke funnet noe som passer til mine felger.

2. Jeg kan vise med vinterhjul, men da har jeg ikke sommerfelgene skrevet inn i vognkort til neste sommer.

3. Beste alternativet så langt, eneste minuset er cash'a!

4. Jatakk! Noen som har, og er superdupersnill og vil hjelpe en fortvila forumkompis så ROP UT (evnt send meg en PM)!

:-k

Skrevet
350,- for papirene har du vel råd til?

Ja, det har jeg råd til. Men som jeg skrev over, så ville ikke hartge gi meg papirene når det ikke var orginale felger!

Skrevet
350,- for papirene har du vel råd til?

Ja, det har jeg råd til. Men som jeg skrev over, så ville ikke hartge gi meg papirene når det ikke var orginale felger!

Det finnes ikke orginale hartge-felger med den dimensjonen jeg har, derfor dem lurte!

Noen som vet om sporvidden på bilen min øker mer enn 15mm med de innpressene jeg har?

Skrevet

Hvorfor skal du absolutt ha papirer ?

Har du vært på BT da ?

Dra dit og smil pent, så går det nok bra. Så lenge høyda er ok og dekk stemmer med rullediameter. Aldri opplevd å trenge tuv på felger.

Skrevet
Hvorfor skal du absolutt ha papirer ?

Har du vært på BT da ?

Dra dit og smil pent, så går det nok bra. Så lenge høyda er ok og dekk stemmer med rullediameter. Aldri opplevd å trenge tuv på felger.

Har ikke vært der enda. Har firhjulskontrolltime på tirsdag og time på biltilsynet på onsdag, da skal jeg godkjenne senk og. Problemet er at det har kommet snø her i dag, så vinterhjula har kommet på. Så må nok ta godkjenning av felger til neste år #-o

Har ikke prøve å godkjenne felgene uten papirer, tenkte bare å være føre var når jeg først skal gjøre det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...