M3 Yngve Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Har man noe sånt her på berget?? http://www.valeterspride.co.uk/black-ca ... s-10-p.asp
kafsan Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Den har jeg ikke sett, men om du skal "fornye" plastdeler kan jeg anbefale Polytrol. Helt utrolig effekt og rimelig varig er det også; litt avhengig av plastkvalitet så kan dette holde både 1 og 2 år før du må gjenta behandlingen. Virker bedre på enkelte typer plast enn andre (er et Owatrol-produkt som jeg kjøpte på Obs-Bygg). Edit: Farge som champagnebrus men kan gjøre lysegrå plastlister svarte
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Kjøpe det på Ebay det Yngve Har du sånn da Larsen? Vet jeg kan kjøpe det på E-bay. Får vel gjøre det.
SSM Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Nei, men satt å myste på det for noen uker siden. Såg på et eller annet forum en så hadde "dyed the carpet" sort med slik, så tenkte å teste det ut på teppet i M3en. Han fikk hvertfall veldig bra resultat på det.
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Det er det jeg også skal bruke den til.
SSM Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Da kan jeg også kjøpe når jeg ser hva resultat du får på det hehe
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Da har jeg bestlit en sånn dunk.
M3 Yngve Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 De kan ikke sende dette ut av UK, pga brannfare. Noen som vet om ting her i Norge. ??
Superbeetle Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Jeg har sett noen på nettet bruke vanlig stoff/denim-farge (sånt pulver som man blander i vasken til å farge klær) til å farge plastdeksler til en motorsykkel, og div automatvåpen...(amerikanere ja..) Resultatet ble ihvertfall veldig bra!
M3 Yngve Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Ja, tror jeg får prøve noe sånt. Men noe dritt at det ikke fins noe som dette jeg prøvde å få kjøpt.
ehrnst Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 var det ikke en som drev å annonserte for skinnfarging osv på forumet her da? han har sikkert noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå