Kjøle Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Hei! Har da gått til innkjøp av en brukt E46 Sedan 2000 modell. Etter litt skruing er det tydelig at forrige eier har hatt null forståelse for skruing og det mangler skruer i hytt og pine. Det elektriske på bilen er også litt ustabilt og noen andre ting som ikke helt virker som det skal. Har nå noen feil som jeg trenger litt hjelp på: Spylerdysene til lyktene spyler ulik mengde spylervæske. Den venstre spyler mye, veldig mye. Den til høyrse spruter så vidt. Er vel noe feil med fordelingen, hva bør jeg sjekke? Er det noen som har et koblingsskjema, ettersom nødblink og vindusheislåseren som er i mellom setene virker ikke. Trolig en sikring, men står da uten koblingsskjema for sikringene. Noen som vet hvilken det er? En vifte (kupévifte?) går etter at motoren har stoppet og nøkkelen er tatt ut. Hva må gjøres? Noe å koble ut som ikke er viktig? Dette tømmer batteriet så hadde derfor vært greit å få løst problemet pronto. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Oversikt over sikringer her: http://www.autopower.se/mekartips/Sakri ... 000-SE.pdf Er en vifte i fremkant av radiator som ofte går en liten stund etter at bilen er slått av hvis du har kjørt litt hardt/langt. Sånn å forstå at denne går til batteriet er flatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjøle Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Oversikt over sikringer her: http://www.autopower.se/mekartips/Sakri ... 000-SE.pdf Er en vifte i fremkant av radiator som ofte går en liten stund etter at bilen er slått av hvis du har kjørt litt hardt/langt. Sånn å forstå at denne går til batteriet er flatt? Den har gått lenge uten at bilen har blitt kjørt verken hardt eller lenge, trengte kun en tur ut av garasjen for vask og inn igjen. Det varierer om den går til batteriet er flatt eller ei, her om dagen gikk den til det ble flatt, men i dag stoppet den etter noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 sluttrinn. såkalt "viftemotstand". enkelt å skifte, vanlig problem grunnet dårlig design på første utgave. (dette gjelder kun om det faktisk er kupevifta de som går.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjøle Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hvordan kan jeg garantere meg at det er kupévifta som går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå