H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 linker rett til autodb her. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Denne var skamrå, hadde jeg hatt penger! Lykke til med salg av vidunderet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 banken har penger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 ombygd etter som du skriver "m635i" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 grunnen til at det står i hermetegn er at det er ikke en m6 men den har all den plasten som den har. er orgianlt en 628 som er ombygd til 635i i tyskland så importert til norge i 1997 tror jeg det var. pris kan disk ved hurtig avgjørelse. lurer dere på noe mer ring eller send sms;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 pen bil, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hvor mye har den rullet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 hei. den har i følge speedometret gått 326000 og noe. de fleste km er rullet på i tyskland. motor fikk ny oljepumpe lager ringer vippearmer kam osv i vinter.. det meste av foringer under bilen er nytt. har noen foringerkuler ekstra som følger med og. noe annet småtteri som noen liste blinklys glass emblemer klips osv. orginal eksos følger også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Litt drøyt å skrive den som en m635csi når den ikke er det. M6 betegnelsen er kun brukt i usa. Er en vesentlig forskjell på 635csi og m635csi og det er ikke plasten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 derfor jeg skrev "m635csi" den har bare plasten til som er m ikke noe mer derfor så skrev jeg ikke at der er en bil som er ombygd til komplett m635csi. les hva jeg har skrevet lengre opp så ser du jeg har forklart hvorfor det står en M foran 635csi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 bilen ser bra ut! Hva heter felga, og hvilken dim har de? Hva slags understell sitter det på bilen? Du som bygde den om til 3,5 motor og har montert stylingen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 felga heter rondell 0021;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 bilen ser bra ut!Hva heter felga, og hvilken dim har de? Hva slags understell sitter det på bilen? Du som bygde den om til 3,5 motor og har montert stylingen eller? takk. kan ikke nekte på at den ser bra ut nei! vekker mye oppsikt! felga er 8,5 og 10x17 rondell 0021. på bildene så sto den på gs preformance sitt justerbare senkesett til e28. nå står den på bilstein/hr fjører og dempere og nye vinterdekk (måtte desværre bruke den litt da vinterbilen ikke var klar til første snø fall) ikke jeg som har bygd om til 3,5 nei. tidligere eier snakka om at det var gjort i tyskland. er godkjent i vognkort. stylingen er det jeg som har montert ja. mangler lokkene til sideskjørta men de koster ikke mange kr nye hos gs eller bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 o.t, men er du fornøyd med gsp coiloversene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 o.t, men er du fornøyd med gsp coiloversene? jeg liker de veldig godt! stivt og fint går skikkelig lavt uten at demperne slår i bunn og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg