Gå til innhold

BMW E24 "m635csi" solgt!


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

grunnen til at det står i hermetegn er at det er ikke en m6 men den har all den plasten som den har. er orgianlt en 628 som er ombygd til 635i i tyskland så importert til norge i 1997 tror jeg det var. pris kan disk ved hurtig avgjørelse. lurer dere på noe mer ring eller send sms;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. den har i følge speedometret gått 326000 og noe. de fleste km er rullet på i tyskland. motor fikk ny oljepumpe lager ringer vippearmer kam osv i vinter.. det meste av foringer under bilen er nytt. har noen foringerkuler ekstra som følger med og. noe annet småtteri som noen liste blinklys glass emblemer klips osv. orginal eksos følger også med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor jeg skrev "m635csi" den har bare plasten til som er m ikke noe mer derfor så skrev jeg ikke at der er en bil som er ombygd til komplett m635csi. les hva jeg har skrevet lengre opp så ser du jeg har forklart hvorfor det står en M foran 635csi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
bilen ser bra ut!

Hva heter felga, og hvilken dim har de?

Hva slags understell sitter det på bilen? Du som bygde den om til 3,5 motor og har montert stylingen eller?

takk. kan ikke nekte på at den ser bra ut nei! vekker mye oppsikt!

felga er 8,5 og 10x17 rondell 0021. på bildene så sto den på gs preformance sitt justerbare senkesett til e28. nå står den på bilstein/hr fjører og dempere og nye vinterdekk (måtte desværre bruke den litt da vinterbilen ikke var klar til første snø fall) ikke jeg som har bygd om til 3,5 nei. tidligere eier snakka om at det var gjort i tyskland. er godkjent i vognkort. stylingen er det jeg som har montert ja. mangler lokkene til sideskjørta men de koster ikke mange kr nye hos gs eller bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...