Hans Wilhelm Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tok ett par bilder av mine compakter idag nå når den den gule skal inn for vinterlagring. Banebilen er en 323ti(28ti) Penderbilen er en 325ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Altså, sorry for å si det men den der e46'n er noe av det styggeste jeg har sett Er forsåvidt ikke så veldig mye bedre e36'n.. Men rekner me du tåler litt kritikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Altså, sorry for å si det men den der e46'n er noe av det styggeste jeg har sett Er forsåvidt ikke så veldig mye bedre e36'n.. Men rekner me du tåler litt kritikk? Jeg liker de begge med bakgrunn i at du og mange andre ikke liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Den gule er flott, den andre er en fjott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Altså, sorry for å si det men den der e46'n er noe av det styggeste jeg har sett Er forsåvidt ikke så veldig mye bedre e36'n.. Men rekner me du tåler litt kritikk? Jeg liker de begge med bakgrunn i at du og mange andre ikke liker de Hehe! Bra vi har sånne som deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Såså ikke mobb kompisen fordi du synes han har en stygg bil ,skulle han skrevet at dama di er noe av det styggeste jeg har sett fordi han ikke synes hu var fin ???? Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . bildebevis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Såså ikke mobb kompisen fordi du synes han har en stygg bil ,skulle han skrevet at dama di er noe av det styggeste jeg har sett fordi han ikke synes hu var fin ????Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . Klikket for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Såså ikke mobb kompisen fordi du synes han har en stygg bil ,skulle han skrevet at dama di er noe av det styggeste jeg har sett fordi han ikke synes hu var fin ????Jeg er mere fornøyd med bilene mine enn jeg er med kjæringa . Hvis han hadde lagt ut skrytebilder av dama, så er det vel lov å komme med kritikk vel. Ellers freskt med to compacter - det er det ikke mange som har. For min del så liker jeg E36 compact mye bedre enn E46 compact, og gularsen til HW er tøff den. Liker ikke lyktene og bakluka på E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 syns det er bra at noen vil skille seg ut litt jeg.. disse bilene er jo knallflotte i forhold til e30 m3 f.eks..fin motor har disse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 syns det er bra at noen vil skille seg ut litt jeg..disse bilene er jo knallflotte i forhold til e30 m3 f.eks..fin motor har disse også derfor jeg har gått til innkjøp av komplett front fra e46 compact, blir en del sveising i vinter på e30m3`n min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Nå blir nok Turbo fornøyd Helge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Spenstige biler du har, digger! Ikke mange 325ti i norge, hvordan er motorene i disse? Tipper du har det gøy hver gang du er ute med disse, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Forstår meg ikke på compact designet.. er jo en helt sinnsyk bommert fra bmw sin side.. heldigvis har folk forskjellig smak alle bmw'r fortjener å bli tatt vare på, selv om de har downs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå