Mik_325i Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Min e30 325i virker som bare starter når det er fint vær ute, er været litt ruskete så tenner den ikke.. (Lukter bensin som f.. når jeg dra den på starteren,så regner med den ikke tenner). Noen som har vært borte i sånt før? Gjelder en m20b25 preface motor... Håper på noen svar Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 tror jeg hadde tatt en grundig sjekk av alle kontakter i motorrommet, gå over med 5-56 eller annen fuktfortrenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Har egentlig sett over alt av kontakter og ledninger uten hell.. Har også bytta coil, plugger og pluggkabler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Kan det ha noe med giverene som sitter ved/i girkassa å gjøre? Evnt noen som veit hvor mange ohm de har når de er "iorden"? Så jeg kan ohm'e mine å evnt utelukke dem også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå