Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

tror persen er 18k på tsukuba uten at jeg har prøvd så mye. føler at de linjene gt5 mener er mest poeng er lite inspirerende og drifte på.

De følger vel linjene til D1GP (raskeste spor).. Enig med deg der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tror persen er 18k på tsukuba uten at jeg har prøvd så mye. føler at de linjene gt5 mener er mest poeng er lite inspirerende og drifte på.

De følger vel linjene til D1GP (raskeste spor).. Enig med deg der ja!

Enig der ja! Synes de kunne sluppet opp på linjevalg når det kommer til drifting.

Og at de heller burde basert poengsystemet på fart og vinkel!

Har forresten personlig rekord på 22k med mustang Gt rundt Tsukuba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte seg ned? GT5 er jo den største brøleren noen sinne. :lol:

Snakker om å vente forgjeves altså.. Jeg hadde gledet meg lenge til GT5.

Satt igjen med litt samme følelsen jeg og.. Kunne være morsomt til tider, men etter å ha blitt utsatt og utsatt, så skuffet det vel en del. For min del er Forza mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper den spruddel...

Samtidig som jeg ser med ulumske øyne på gt5 sitt drifting poeng system. :o

Rekorden min på East Course er nå 23118 poeng :)

Med Supra RZ.

Har virkelig blitt kjent med bilen nå, noe som gjør at jeg kan ligge kontrollert breidt med syke vinkler og virkelige jobbe meg gjennom banen med kontraer og konstant 6.gir. Morroa har så vidt begynt tror jeg, gir meg ikke før jeg er over 30k :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hjelp!! Så skjedde det noe kjedelig her for meg. Greia er at jeg fikk slått av strøm kontakten til ps3, for noen dager siden før jeg avslutta normalt. Jeg var da inne å spilte i GT5. Når jeg så fikk på strøm igjen viser det seg at alle mine biler og penger er satt til 0 i spillet (gt5).

Jeg hadde en gammel backup liggende på usb stikk tatt i spille menyen. Når jeg prøver igjen opprette denne backup får jeg beskjed om at det ikke finnes data på denne. Jeg har sjekket denne usb stikken, der liger saved games.

Jeg har bladd litt hvor menyen hvor spill er og hvor opplysninger lagring er hvor det står "defekt data". Tropy samlingen min står til 40%.

Er det noen som har noen råd om hvordan jeg kan opprette igjen slik at jeg iallfall får brukt min backup om dette lar seg gjøre?? ](*,)](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...