svartbekk Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 5 eika dritstygge, Asa J1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 jada, i går så røyk høyre motorfestet, så jeg skal bestille i morra og få det på kjipt, men sånt kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Nydelig den coupe,n din. Helt etter oppskriften på hvordan jeg ønsker min skal se ut Eneste forskellen er at jeg skal ha GT splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 har litt lyst på det selv åssen tror du det blir å ha begge deler? blir kanskje litt for mye trapping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 skal gjøre litt med bilen til våren blant annet og bytte til original lykter, bare sota med angeleyes og sota blinkere, og kanskje sote rutene? Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 har litt lyst på det selv åssen tror du det blir å ha begge deler? blir kanskje litt for mye trapping? Har faktisk tenkt å prøve de under selv før jeg bestemmer meg og monterer. Må da gå fint med begge deler? Sifra hvis du skal selge hovedlyktene dine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 ja, jeg skal si ifra om det blir nok nå i vinter, driver å fikler me de original lyktene nå, prøve med sotspray, blir ikke det bra, så kjøper jeg original sota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 ja, jeg skal si ifra om det blir nok nå i vinter, driver å fikler me de original lyktene nå, prøve med sotspray, blir ikke det bra, så kjøper jeg original sota Ok. Den er grei Jeg har også et sett med hele og pene originallykter du kan få imellom ved intresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Gratulerer med en utrolig flott e36! Fulgte mye med på forrige eiers tråd om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 hehe, takk ja, han har stelt bra med bilen. Eneste at det begynner å komme litt rustbobler på venstre hjulbue bak, og den ble nylakkert i fjor, litt for dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ja, det virket slik Huff, rust... Har opplevd selv at rust har kommet tilbake etter "reprasjon" fra lakkverksted.. Skal ikke være lett! Fått vekk saltinga så hadde det blitt noe annet ! (Optimist ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Ja, får vel ta det til våren før det forverrer seg Ja... jeg skjønner ikke hvorfor vi skal ha det, når det er kun norge og grønnland som bruker salt.. Var bare en prøveperiode til OL 94 det saltet, men de syns nok det funka bra.. Idioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Idioter passer godt inn ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Jeg skal få bilen min laaav til våren/sommeren. Noen som har tips til sett? har 18" og skal fortsatt ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå